/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tim C
Fra : AndersT
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 09-09-03 18:06

Hej

Jeg leder efter guitar akkorder/tabs til sangene fra Tim Christensen nye album "Honeyburst"..?? Den eneste jeg har til er "Right next to the right one"... så den behøver jeg ikke. Jeg ved godt at det måske ikke er muligt at få fat i endnu. albummet er jo helt nyt. Men på et tidspunkt må de jo komme... hehe...

Jeg håber I kan hjælpe mig hurtigst muligt.... for det er altså bare et nice album.

Mvh. Anders

Kommentar
Fra : michellearrouas

Dato : 09-09-03 18:23

Starten til lost &found er C og så Fmaj7. og så spiller man melodistemmen samtidig... er ved at tabbe det. skriver når jeg er færdig...

Kommentar
Fra : AndersT

Dato : 09-09-03 18:57

tak

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 10-09-03 14:13

Hej
gå ind på www.TimChristensen.com
under medier og tab

ses

P.s. godt album

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 10-09-03 14:15

undskyld
det var .dk

Kommentar
Fra : AndersT

Dato : 10-09-03 16:34

sorry men jeg kan ikke lige finde noget derinde?? kan du ikke give mig et direkte link?

mvh Anders

Kommentar
Fra : 51786864

Dato : 17-09-03 23:47

Jeg har lige skrevet akorderne til jump the gun. Er ik helt sikker på om det er rigtigt, og vil gerne have rettelser.
Intro: b7
Vers: (B-A-G7 , B-D-C7) x 4
Omk: (B7-Bb7) x 4 + Fmaj7x5, emaj7, D#maj7, Dmaj7