/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
revaccination
Fra : Jackie79b
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 09-09-03 17:29

Hejsa!

Jeg mener at have hørt at hundeopdrætterer mv. anbefaler at få ens hunde revacc. hver fjerde år, det blev sagt i forbindelse med at dyrelæger generelt anbefaler at det gøres hvert år!

Hvordan er det med katte? Skal de revacc. hvert år? Hvis der er gået for lang tid imellem, skal man så vacc. forfra, altså som da de var killinger med 2 på hinanden følgende vacc. og derefter den årlige? Og hvor ligger priserne?

Venlig hilsen Jackie

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 09-09-03 18:10

De skal vaccineres hvert år, og det er vigtigt, at du gør det. Jeg kender ikke priserne hjemme i Danmark, men det er desværre ret dyrt. Jeg har lige været afsted med mine tre. De blev vaccineret mod rabies, "katteforkølelse" og "katteaids".
Frieda, Tyskland

Kommentar
Fra : iru

Dato : 10-09-03 11:08

Hej. Jeg har lige fået min kat vaccineret "med det hele", og det kostede kr. 375,00. Jeg synes også, at det er vigtigt, at du får din kat vaccineret hvert år. Det er småpenge at spare i forhold til sin kats liv, hvis uheldet skulle være ude.
Mvh. Irene

Kommentar
Fra : moore

Dato : 09-12-03 21:27

Hej, det er altid mest sikkert for katten, at være vaccineret. Om det er en ude/indekat er faktisk ligemeget. Vacc. prisen afhænger af, hvilken vacc. man vælger og hvor i landet du bor. Mine British Shorthairs får den dyreste, men det er også med alt i. Den skal de have, ellers kan de ikke komme på udstilling og man kan heller ikke modtage besøg af andre katte, som ikke er vacc.
Det er sådan hos dyrlægen, at du skal betale ca.310,- og dertil vaccinen for 1 kat.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-03-04 15:45

Husk lige at lukke, hvis du synes, du har fået et svar!