/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Publisher XP hjemmeside
Fra : prebennielsen
Vist : 188 gange
100 point
Dato : 08-09-03 22:59

Jeg har en hjemme side med flere sider eller ark den er lavet i publisher
når jeg har gemt den som web format bliver første side væk (den man skal døbe om til index.html)

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-09-03 23:19

Du må nok uddybe lidt. Hvor gemmer du arbejdet - udgiver du det, eller gemmer du det bare. Hvis du bruger stifinder til at lede, mangler siden så fortsat ?

mvh Erling