/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Nyt skrift overskriver det der er skreve~
Fra : Playa2k3
Vist : 365 gange
85 point
Dato : 08-09-03 18:29

Hey

Hvis jeg f.eks. er ved at skrive noget i microsoft word 2000 og jeg går tilbage i teksten for at skrive noget til eller slette noget, så overskriver den bare de næste bogstaver..

Eks: ( jeg skriver )

Jeg har lige vret ude at cykle...

og der rigtigt skulle stå: Jeg har lige været ude at cykle...

så når jeg går tilbage i teksten og skriver Æ'et ind overskriver den bare r'et lige efter.... og hvis jeg skriver r igen overskriver den e'et....

Nogle der ved hvorfor den gør det ?? og Hvordan man får den til at stoppe med det... ???

--
Tak

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 95 point
Dato : 08-09-03 18:39

Du skal taste på insert, så skulle den holde op
Ram

Kommentar
Fra : elynge

Dato : 08-09-03 18:39

Tryk en gang på 'Insert'

(Du skifter mellem at overskrive og insætte ved at taste 'Insert')

ELM

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 08-09-03 18:41

Prøv og kig ind i din Indstilling for Autokorrektur
Det gør du ved at klik på Funktioner i Word og bagefter klik på Instilling for Autokorrektur
Prøv og kig efter Æ, og se om det har et autokorrektur funktion i!
MVH
Axencrone

Godkendelse af svar
Fra : Playa2k3

Dato : 08-09-03 18:45

Tak for svaret ram2.

der var 3 meget hurtige svar.. men ram2 var først... =)

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 08-09-03 18:47

oOO forresten...! Er det muligt at ændrer i standard opstillingerne?? F.eks. vil jeg gerne have tabulatoren lidt ned i cm istedet for det som den er sat til standard...??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-09-03 19:07

Du kan sagtens indstille tabulatoren til fx en halv cm, hvis det
er det, du mener.
Vælg: Formater > Tabulator > skriv: 0,5 cm og klik på ok.
Så er den klaret.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-09-03 19:09

Rettelse: Det er slevfølgelig ikke "ok", men "Sæt",
du skal klikke på.

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 08-09-03 22:25

Ja men altså ejg vil gerne have den til at forblive 0,5 hver gang jeg starter word....altså ændrer i standarden..