/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Mistet Gavekort
Fra : ivanovic1
Vist : 2229 gange
50 point
Dato : 08-09-03 17:37

Hej Alle,

Hvis man er kommet til at smide et gavekort ud, kan man gøre noget ved det eller er det ligesom hvis man f.eks. kommer til at smide 100 kr. ud altså at gavekortet er tabt.

Det skal lige nævnes at jeg stadigvæk har bonen på gavekortet. På bonen står gavekort nummeret.

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 08-09-03 20:10

Der er ikke andet at gøre end at spørge i forretningen-

/Bofh

Accepteret svar
Fra : hedefelt

Modtaget 50 point
Dato : 08-09-03 22:40

Hvis du er heldig æder de den i forretningen - ellers er gavekortet et i hænde haver papir - og så er det som med 100 sedlen som du har smidt ud - bare ærgeligt!

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 08-09-03 23:34

Tja... - du kan være heldig, netop fordi du har nummeret. Nogle forretninger noterer ned, og de vil derfor kunne kontrollere, om kortet er hævet. Omvendt tager de jo også en risiko, hvis de udbetaler ud fra bonen: Du kunne jo komme med gavekortet om en måned, og så ville de ikke kunne gøre andet end at udlevere igen, så..... På med de store undskyldninger og det pæne smil.... hvo som intet vover...

Mvh Erling

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 09-09-03 17:36

Tak for svaret hedefelt.

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 10-09-03 01:18

Det var så lidt