/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Pop-ups!?
Fra : DakMet
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 08-09-03 17:12

Jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle stille dette spørgsmål, men det blev her

Nogen der kender et program, som kan fjerne de irriterende pop-up reklamer, som dukker op fra websites?

- DakMet

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 08-09-03 17:15

Gå ind på www.download.com og søg efter pop-up

/Bofh

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 08-09-03 17:34

Jeg bruger AdShield, det virker så godt,at du aldrig får pop-up omkring 99% forsvinder, afkryds ( Block listed pop ups) og ( Block scripted pages) og der kommer ikke nogen pop-up mere http://www.adshield.org/download.html

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 08-09-03 17:41

http://www.panicware.com/support.html
Denne side tilbyder nok en af de bedste gratis udgaver af Pop-killer program. Stopper så godt som alle pop up reklamer og er meget brugervenligt.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 08-09-03 17:44

Hej,
til en anden gang kan du prøve at bruge søgefeltet her på siden for at tjekke om emnet har været oppe at vende før. Og netop dette har rigtig mange hits.
Personligt bruger jeg et program der hedder pop this, effektiv og "usynligt" køre stille og roligt i baggrunden. Søg evt.på tucows el. google.

Laurenzio

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-09-03 18:02

Har du tjekket, om du har spyware på computeren?
Hvis ikke, kan du hente en gratis spyware-scanner
her: http://www.spywarefri.dk (Vælg "Værktøjer"
i menuen til venstre)

På en spyware-fri computer er antallet af pop-ups
nemlig temmelig begrænset.

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 08-09-03 18:34

Hvis du har Kazza, kan du download Pop up stop, bare skriver Pop up i søg!
MVH
Axencrone

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-09-03 18:56

Hvis du har kazaa, har du også godt med spyware,
og hvis du fjerner spywaren, fungerer kazaa ikke.
Så du må vælge mellem kazaa og en spywarefri computer.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-09-03 18:59

Vær i øvrigt opmærksom på, at en pop-up-stopper nok fjerner
de fleste af dine pop-ups - men den fjerner ikke den spyware,
som er årsagen til dem.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 08-09-03 21:45

hejsa
en tillægsbemærkning til rellom's kommentar. Du kan hente et program på
www.spywarefri.dk
der hedder spybot. Kør det og du slipper nok af med problemet. Skulle det ikke hjælpe så stil spørgsmålet i deres forum og så kan de fjerne hvad der måtte ligge af snavs via en logfil som du laver med programmet hijack this og sender til dem på spywarefri

Kommentar
Fra : ripoff

Dato : 10-09-03 17:39

Nu bliver der skrevet at pop up´s skyldes spyware. Det er også rigtigt, men hvis jeg forstår dig rigtigt, så vil du undgå pop up når du surfer.

Personligt bruger jeg google toolbar med indbygget pop up killer. 100 % ok

http://toolbar.google.com/ n.b. husk at du skal downloade den engelske version, da det er den eneste der har pop up stopper.

Når du har installeret denne toolbar vil den som navnet siger lægge en ekstra toolbar i din IE . Hvis du IKKE vil have denne ekstra linie i din browser , højre klikker du i din IE toolbar og fjerner flueben i lås værktøjslinie - derefter kan du med din mus skubbe toolbaren opad, og den vil ligne den toolbar du plejer at have.. enkent og ligetil.

Men nu har du en gratis og spywarefri pop up stopper.

n.b. Den siger en lyd når den finder pop up , men det kan du slå fra i indstillinger. Derudover kan du ved bestemte sider beslutte at popup godt må være der, og så husker pop up stopperen det for eftertiden.

v.h. ripoff

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:15

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag