/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
tips og tricks er til tips og tricks
Fra : skingur
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 08-09-03 00:14

Som overskriften antyder handler dette spørgsmål om tips og tricks...til en afvexling! Tips og tricks er til at skrive gode ideer og råd m.m. - ikke til at brokke sig over andre brugere. Det har man disse snedige kommentarfelter til... så kan den pågældende bruger evt. brokke "tilbage" og andre kan give deres besyv med eller komme med andre meninger og påstande.

Så se denne tråd som muligheden for at forstsætte "debatten" "Brænde på bålet", der pt kører som envejskommunikation fra tilsyneladende heeelt nye brugere.

Mvh

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-09-03 00:19

>Skingur.

Det er sørgeligt at se, at der er nogen der ikke tør stå ved deres første profil - Herregud hvor er det sølle.

Ram

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 08-09-03 07:57

>ram2

Endnu mere sørgeligt at der er folk der gidder at henge sig op i sånne bagateller,
når der fins så mange trær.....!!!!

jojjjo

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-09-03 08:03

>Hej Norge jojjjo.

Det kan du da ha' så ret i - Kan du ha' en rigtig god dag - Det er hyggeligt, når en "norsker" kigger ind

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 08-09-03 08:16

>ram2

Tak for hyggelig respons.
Det ER en grunn til vi norske kan li' Danmark ved du (',)
Ha selv en fortræffelig dag!!
....og unnskyld for min norsk/danske skrivemåde, ...man prøver at tilpadse sig....er sikkert mang en feil....men vi forstår da hinanden!!

Mvh
jojjjo

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 08-09-03 08:27

LOL skingur. Med Rams l.rt er der da ingen seriøse der gider deltage i debatten. Derfor bruger man tips. DELTAGER IKKE i debat, men simpelthen fordi du bad om en kommentar. NULLET (ram) SKAL IKKE lege politibetjent overfor mig også og anmelde mig for at bruge min ret til at ytre min mening, han kan holde sine anmeldelser for sig selv.

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 08-09-03 09:06

>nettepost

"Tak" for din karakter af mig,-som useriøs????!!!!!!......fordi jeg altså "gidder" at deltage i debatten. Det er mine første innlæg/kommentar til noget her inde. Det at du kalder ram for "nullet" forteller vel mer om din iq end noe andet. Du ber ham om at respektere dig,...hva med at DU også respekterer andre???!!!!
Uannsett, ønsker dig lykke til!
Mvh
jojjjo

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-09-03 09:16

>jojjjo

Du må se i øjnene, at personer som nettepost - som er en dobbeltprofil, florerer alle steder, også på Kandu. Grunden til at den type har dobbeltprofil, er fordi de ikke har mod og mandshjerte til at stå ved det de skriver, med deres originale profil - du ved krystere og kujoner findes alle steder. Herregud, hvor er de sølle.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 08-09-03 09:35

>ram2

Ja enig, men desværre, er der alltid nogle sånne i alle land!!
MEN, kandu.dk og Danmark er like herlig uannsett!!!
Stå bare på dere, ud ifra hva jeg har læst på andre tips og spørgsmål, gør dere en fremragende job!!!

Mvh
jojjjo

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-09-03 10:00

Da dum tjuh hej... swung'tes lige forbi - og nynner "Her går det godt Hr. Kammer-herre"
Bliver I da aldrig klogere? Udskift "brænde" med "napalm" - ellers no comments
Og hej til vores Nordiske venner. Tænk sig... Svenskerne har det meget bedre end os. De har bedre naboer
Søren

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 08-09-03 10:04

nettepost

Ikke for at jeg vil balande mig for meget i din og rams disk, men jeg forstår ikke at da du åbenbart blev udelukket, men blev lukket ind igen så starter balladen igen, og så i et tip, så ingen kan deltage.

CITAT: også og anmelde mig for at bruge min ret til at ytre min mening, han kan holde sine anmeldelser for sig selv.
CITAT SLUT:

Det siger da mig, at du er scooter i ny forklædning, og hvorfor skifter du navn, når du alligevel viser det er dig??, istedet for at glemme det andet og så starte helt på en frisk, og vente med de verbale udfoldelser til der var noget at have dem i.

Bantam

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-09-03 10:06

Heiii CLAN..skønt med et positivt indlæg...har jeg godt nok savnet her de sidste dage..har været totalt paf over alt det møj der er lukket ud!! Mon det er fordi sommeren går på hæld? Men hvor er det smukt derude...der er nu et eller andet over sensommeren ikke? Nu skal vi til at hygge os med stearinlys og varm kakao...ungerne var lidt svære at få op i morges, men blev glade da de kom ind i stuen og så at jeg havde tændt en masse stearinlys, det var så hyggeligt.
Nå du må undskylde Chris at jeg "misbrugt" din tråd..kunne bare ikke lade være
Knus Mango

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-09-03 10:11

Det er bare i orden sus! Måske skulle vi starte en smalltalk med overskriften "skriv kun hvis du har noget positivt at bidrage med!".

Bantam... tror ikke det er scooter i forklædning.

Generelt: have a nice day

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 50 point
Dato : 08-09-03 10:15

jeps..luk denne tråd, vil lige gøre opmærksom på at kandu har lagt et tips ind!!! Såee måske du skulle lægge dette her ind i smalltalk.
Mvh. Sus

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 08-09-03 10:18

Tak for svaret mango, det skynder jeg mig at gøre. Ses i smalltalk