/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Skribent søges
Fra : CarstenJensen
Vist : 882 gange
20 point
Dato : 22-01-02 21:18

Hej Alle

Adventureguide.dk arbejder på at blive danmarks største Adventureportal.
Vi er ved at udvide med nye emner og søger hermed en skribent til emnet lystfiskeri.
Du:
- kan arbejde selvstændigt.
- er interesseret i at starte noget.
Du får:
- mulighed for at tjene penge ved at skrive om din hobby.

Er du stadig interesseret kan du sende en mail til:
post@adventureguide.dk
eller ringe på telefon: 28604950.

Med venlig hilsen
Carsten Jensen
AdventureGuide.dk

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 20 point
Dato : 23-01-02 13:12

Hej Carsten,

Det kunne være en sjov opgave, hvis ellers jeg anede noget om lystfiskeri. Men det rækker nok ikke med at have stået ved siden af sin søn?
Men du kan formodentlig finde en skribent, hvis du prøver at lægge jobbet ind på http://www.freelancer.dk, som er siten for freelancere.
Held og lykke med portalen.

m.v.h. Lise

Kommentar
Fra : majajaco

Dato : 24-06-03 06:21

Dette kunne da være ret spændende... Lav et indlæg hvis du stadig mangler en skribent..
M.V.H
Jacob