/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
slankepiller/pulver
Fra : Ana17
Vist : 5474 gange
10 point
Dato : 05-09-03 12:45

Jeg læste "mizz86" 's spørgsmål om NUPO. Jeg ville gerne have prøvet det, men det er for dyrt!
Kender i nogle former for slankepiller/pulvere der er billigere og som virker (gerne over nettet)
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : beiv

Dato : 05-09-03 12:56

Hej Ana17
Ud fra mit synspunkt er der ikke nogen slankepiller/pulvere, der hjælper i det lange løb. Jeg kan kun anbefale at leve mere fedfattigt, end man gør i dag.
Jeg kan anbefale Ny livsstil - du kan læse om det på http://www.nylivsstil.dk - jeg har selv fulgt denne kur/ændring af kostvaner med godt resultat 8 kg på 8 uger.

M.v.h.
Beiv

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 05-09-03 14:39

Det mest effektive er sunde madvaner, motion. gerne pulstræning.

Det du kan gøre for at sætte din forbrænding op er at drikke meget vand med citron-saft i. Og vand er idet hele taget godt, hvis du vil tabe dig.

Kommentar
Fra : rappenborg

Dato : 05-09-03 19:28

Hejsa,
Jeg ved ikke lige om det er billigere med det virker og det er Nutrilett som fås som bar eller pulver.Hvorfor jagter du ikke bare NUPO når det er på tilbud i diverse dagligvarer butikker,det er det nemlig altid et eller andet sted.

Accepteret svar
Fra : Blossom

Modtaget 10 point
Dato : 09-09-03 15:25

Hejsa!

Hvis du vil have et naturprodukt der virker, så prøv Herbalifes vægtkontrolprogram.
Kvaliteten er helt i top og der er 30 dages fuld tilfredshed eller pengene tilbage garanti.

Hvis du evt. vil høre mere, så skriv endelig til mig.
MVH
Helle
levsundt@hotmail.com

Kommentar
Fra : micsoda

Dato : 18-09-03 10:21

Hei, altsaa jeg for min vedkommende ville heller ta avstand fra slankepulver&Co. Takket vaere allverdens idiotiske dieter og "giga-effektive metoder" var jeg allerede paa 16 fullstendig spiseforstyrrt. Naa er jeg 24 og kunne nok ikke oppgygge et normalt, sunn forhold til mat. "Matglede" -kjenner jeg slett ikke.
Majbritt05 har da rett, tror jeg.
Min tip altsaa ville vaere: Bare forsiktig og klok...
Ha det!

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 29-09-03 11:53

Jeg har prøvet slanke piller med effedrin.
Hold dig langt væk fra dem. De ændrer din personlighed og du bliver mærkelig af at tage dem.
Ja man bliver med tiden psykopat.

Det er jo et stof på niveau med speed oa.

Jeg ved at borgerkrigen i libanon brugte rigtig mange soldater og militser stoffer. Det samme gælder for Vietnam krigen.

Det er det samme med Rockerene. De er barske og psykopater.
Men det er nemt at blive når man er på coke/speed.

Hold dig langt væk fra piller.

Kommentar
Fra : mizz86

Dato : 09-10-03 13:09

MANGE tak!!!
Har, et par dage før indlæget om piller med effedrin kom, fået nogle piller af min veninde, MED effedrin... Nu ryger de DIREKTE ud....

Mange knuz

Kommentar
Fra : Zaramithea

Dato : 12-10-03 10:10

Jeg er selv på jagt efter en effektiv kur, men lige nu er jeg altså nødt til at sætte mig imod den hårde kritik af effedrin.
det er rigtigt at de giver bivirkninger hvis man overdriver det, men hvis man benytter pillerne som et begrænset kosttilskud evt 30 min før man motionerer, så øger de altså bare forbrændingen.
Desuden påvirker de ikke alle mennesker ens, så det er efter min mening forkert i den grad at fordømme dem.

Kommentar
Fra : Mette12

Dato : 12-10-03 12:25

Jeg har hørt om gode resultater med effedrin - hvor kan man købe sådan nogen piller?

Kommentar
Fra : splitz

Dato : 05-11-03 23:36

Hejsa.
mit råd er GLEM ALT om pulver kure og lignende de fører ikke til noget,den eneste vej frem er sundere spisevaner og mere motion. Der findes ingen lette veje frem til vægttab men man kan sagtens lave sine livretter stadigvæk det er bare et spørgsmål om at lave opskriften lidt sundere
knus
splitz

Kommentar
Fra : I.Bechmann

Dato : 26-11-03 23:11

Hvis nogen absolut vil købe slankepiller med effedrin LOVLIGT over grænsen så er her lige en adresse.
De skulle virke lidt lige som letigen dog knap så stærke. (De virker) Pillerne hedder STARCK II
www.bodystore.nl

I.B

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 05-12-03 09:57

Glem alt om piller og andre mirakelkure. Nupo er ingen mirakelkur, men i virkeligheden blot et kosttilskud som sikrer at man får nok protein til at kunne tabe sig. Nøje kontrol med hvad man spiser, sikrer at man får den korrekte fordeling imellem proteiner, kulhydrater og fedt. Det er næsten umuligt at styre manuelt, men hvis du er interesseret så har jeg lavet et program i excell, der hjælper dig måltid for måltid. Dette program kan du få helt gratis, blot giv mig besked.

Godkendelse af svar
Fra : Ana17

Dato : 21-09-04 12:57

Tak for svaret Blossom.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 21-09-04 13:02

Til tider kan man blive overrasket - ikke alene vælger du at acceptere svar fra en der blot vil sælge egne produkter, men disse produkter er dyrere end dem du gerne ville have et billigere alternativ til, men bevares livet er jo fuld af overraskelser, men under alle omstændigheder held og lykke med vægttabet.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : Kelina

Dato : 29-09-07 17:14

Hej(:

Jo altså de der nupo slankepulver du snakker om. altså prøv at gå ind på den her hjemmeside:
http://sublimsport.com/shop/nupo-500-g-1021p.html
Jeg ved så ikke hvad er dyrt for dig, men jeg synes det ser meget billigt ud.
jeg har også hørt om nogle slankepiller der hedder svelta, du kan høre om dem inde på den her hjemmeside http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=6858741&forum=613&road=&search=svelta&sort=ID%20DESC&status=1

Men hvis du går ned i matas kan du spørger for de har en masse (.
-håber det var noget hjælp.

-forresten der er også en bruger herinde : kattrine som har under hendes tips en god kur. hvor man skal spise suppe så taber man sig..