/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
t-hansen
Fra : chapsen
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 05-09-03 00:04

nogle der ved når man bestiller fra t-hansen og man ikke er der når pakken kommer sætter de den så over på posthuset eller hvad så man kan hente den?

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 05-09-03 00:32

Ja, hvis det er en almindelig pakkeforsendelse.
Hvis du ikke er hjemme, så lægger posten en seddel og tager pakken med til posthuset. Posthuset plejer at have pakken liggende i en uge, inden den sendes retur, men det står på sedlen.
Husk at tage sedlen med på posthuset. Det er dit bevis på at pakken er din.

Hvis du sender en anden, så husk at skrive en fuldmagt på sedlen.
Ved normale pakker er det nu ikke et problem, men er det en værdipakke udleveres den ikke uden fuldmagt.

/VMEK

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 05-09-03 00:53

okay kender du noget til den fartbegrænser de har derinde

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 05-09-03 01:31

Nej, desværre

/VMEK

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 05-09-03 01:31

Nej, desværre

/VMEK

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 05-09-03 06:41

Det skal lige siges at posten nogen gange er så dovne at se ikke gider lægge en seddel..
Det har jeg selv prøvet et par gange

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : morten_dahl

Dato : 18-11-03 17:47

fartbegrænseren fra thansen skulle vist ikke være så god, så hvis jeg var dig ville jeg købe den fra west-import.dk den koster også kun 250.