/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Nupo
Fra : mizz86
Vist : 707 gange
50 point
Dato : 04-09-03 13:36

Jeg ville gerne prøve slankemidlet NUPO, men har læst på denne hjemmeside: http://www.dr.dk/rapporten/nupo/nupo.htm at man kan komme til at tage mere på end man taber!
Er der nogle der har prøvet NUPO og som kan af- eller bekræfte dette???

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 04-09-03 13:38

Jeg har prøvet det for nogle år siden og syntes ikke at det ar specielt godt!

Hvis der er noget der er godt så er det vægtkonsulenterne!

Det virker og man får faktisk en masse god mad......jeg er på den lige nu!

Held&lykke

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 04-09-03 13:44

Jeg syntes at nupo er et genialt produkt.
Har selv taget det over flere omgange af over 20 dages varighed.
Jeg tabte mig 10 kg, første gang på 21 dage.
Anden gang jeg tog det tabte jeg mig 8 kg. på 20 dage. (2 år efter).
Der er ingen tvivl om at man taber sig. Men hvis du spiser normalt ved siden af så tager du 100 procent sikkert på.
Det er et faktum at det både bliver brugt som vægttabsmiddel, og i stor grad også som vægtøgningsmiddel.
Jeg spiste intet andet i de to perioder, og man er ikke spor sulten, og samtidigt får man vel næsten alt hvad man skal bruge af vitaminer og mineraler osv.
Jeg siger ikke at det er super sundt eller usundt, men faktum er at man taber sig helt vildt af det.
Bruger det også ofte i et par dage hvis jeg lige skal smide et kg. eller 2.

glem alle de skræmmehistorier du hører. Dem er der om alle produkter.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 04-09-03 13:45

Det er iøvrigt også dokumenteret som det bedste slankepulver man kan få på markedet.
ellers prøv Herbalifes pulvere. De smager også godt, og er lidt lettere at ryste sammen så der ikke er klumper i.
Men det er dog lidt dyrere.

Kommentar
Fra : mizz86

Dato : 04-09-03 13:55

okay, men jeg er egentlig også interesseret i at vide om der findes andre effektive slaknepiller/pulvere på markedet som måske ikke er helt så dyrt, men som stadig virker???

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 04-09-03 14:07

Du kan da også gøre det at du bruger det som et erstatnings produkt for et eller 2 af måltiderne.
Men så skal du ikke tage mere end de skriver på pakken.

Hvis du KUN spiser nupo uden andet overhovedet, behøver du ikke engang at kigge på pakken. Bare spis løs af det. Du taber dig med garanti.

Jeg ved hvad jeg taler om.

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 04-09-03 14:11

3 gode råd:
- Spis sundt - undgå fedtstof. Og drik et stort glas vand inden måltiderne.
- Spis mange små måltider, i stedet for færre store. Det øger forbrændingen.
- Dyrk motion. 30 min om dagen er nok.

Følger du disse råd, så taber du dig helt automatisk.

Go' fornøjelse

/VMEK

Kommentar
Fra : 888

Dato : 04-09-03 18:23

Synes det er skræmmende at høre at folk udelukkende lever af nupo i flere uger. For det første får kroppen ikke det den har behov for, for det andet er det farligt at tabe sig så hurtigt som nogen her nævner, bl.a. kan man få galdesten!
Og sidst men ikke mindst, så er det kun en her og nu løsning. Hvis man vil være slank OG holde sig slank, bliver man sq nød til at tænke over hvad man spiser og hvor meget man har behov for, og så lade være med at snyde sig selv med at "belønne" sig, eller spise en chokoladebar..."der er jo ikke liiige nogen der ser det...."
Fjern al salt udover det der bliver brugt i madlavningen. Ingen ekstra salt ovenpå, ingen chips osv., og drik mindst 1½ l. vand om dagen, HVER dag, fordelt over hele dagen!

Held og lykke

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 04-09-03 23:15

Hvad er der galt med salt?
Det eneste der skulle være galt med salt er hvis man har for højt blodtryk, og at det binder væsken.
Men hvis man træner lidt i ny og næ betyder det ikke noget at man spiser lidt salt til maden.
Det er jo et mineral, og er da ganske uskadeligt.
Det er en gammel skrøne at det skulle være skadeligt/usundt.

MHT. At være på nupo i flere uger i træk og ikke få alle de ting man nu skal have, så vil jeg lige nævne at "Faste" skulle være sundt og er en af de ældste terapi former der er kendt.
Og der får man da slet ingenting.
Og nupo skulle efter sigende indeholde en masse vitaminer og mineraler osv...

ja man tager det hele på igen bagefter hvis man ikke skifter sin madvaner ud når man er færdig med kuren.
Men det er jo logik.
Og hvis man har brug for at tabe sig er det lettere at det går hurtugt, så man får en større selvtillid og har lyst til at ændre kostvaner bagefter.
gør man ikke det, ja så er det spild af tid og slid, og så vil jeg gå med til at det har været usundt, da det jo også er ekstremt usundt at være overvægtig, og et kæmpe slid af kroppen.

Men jeg vil gi jer ret i at det selvfølgelig er den bedste metode at bruge, at skifte til nogle bedre madvaner, end nupo.
Men så slemt er det altså heller ikke.

Kommentar
Fra : trofazt

Dato : 06-09-03 23:45

Hejsa allesammen

Brug Herbalife's ernæringsprodukter ! De smager rigtig godt, og inderholder alt hvad kroppen har brug for ! Totalernæring
Det er ikke uden grund at Herbalife er verdens førende firma indenfor ernæringsprodukter !!

Hvis du vil vide mere, så spørg endelig !!

Mvh. Carsten
levsundt@mail.dk

Kommentar
Fra : mis119

Dato : 17-09-03 18:42

Hvor kan man købe Herbalife. Det lyder interessant.

Kommentar
Fra : trofazt

Dato : 17-09-03 21:00

Det kan du hos mig !!

Send dit telefonnummer på en mail til mig, så ringer jeg dig op !

Mvh. Carsten

levsundt@mail.dk

Kommentar
Fra : trofazt

Dato : 17-09-03 21:01

Det kan du hos mig !!

Send dit telefonnummer på en mail til mig, så ringer jeg dig op !

Mvh. Carsten

levsundt@mail.dk

Kommentar
Fra : trofazt

Dato : 17-09-03 21:01

Det kan du hos mig !!

Send dit telefonnummer på en mail til mig, så ringer jeg dig op !

Mvh. Carsten

levsundt@mail.dk

Kommentar
Fra : Sarah007

Dato : 28-09-03 09:33

Hvorfor synes jeg ikke at det var en objektiv kommentar???

Jeg har selv været på Nupo, og jeg fik det anbefalet af en diætist!!! Og hun sagde at hvis jeg spiste lidt ekstra proteiner ved siden af, fx et kyllingebryst eller lidt skummet mælk, dog ikke mere end en ½ l. om dagen, så fik man ALLE de næringsstoffer man skulle have. Altså er det IKKE usundt at være på Nupo i flere dage el. uger... Til gengæld kunne jeg forestille mig at det ville være meget kedeligt i flere uge, da jeg brugte det i 14 dage og tabte mig 4kg (hvilket heller ikke er usundt da man gerne må tabe sig mellem 1-2 kg om ugen for at kroppen kan følge med) og blev lidt træt at den lidt tørre fiber smag som produktet nu engang har ;) Men man må jo tage det søde med det sure, ingen har jo sagt det skulle være fedt at tabe sig!

Håber det hjalp! Vh.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 29-09-03 11:48

Ellers er der jo også slankepille indeholdende effedrin. Og de kan dog købes flere steder selvom de er forbudt.
Men jeg kan slet ikke anbefale dem, da man langsomt går hen og bliver en afstumpet psykopat af at tage dem.
+ at du ødelægger dine organer såsom nyre og lever oa.
Så hold dig langt væk fra slankepiller.
Effedrin er jo som bekendt det stof der også kommes i speed.

Kommentar
Fra : cathy

Dato : 02-10-03 20:50

I denne forbindelse, vil jeg godt høre, om nogen af jer ved, om NUPO eller andre pulverkure er dårlige/usunde, hvis man blot trænger til at tabe et par kilo eller 5. Med andre ord: Er det kun et middel, der bør bruges ved svær overvægt?

Cathy.

Kommentar
Fra : Metteslot

Dato : 09-12-03 14:45

Nej, NUPO kan bruges til alle slankekurer. Også hvis du kun vil tabe dig få kilo...

Kommentar
Fra : Metteslot

Dato : 09-12-03 14:46

Passer det ikke også frk. nasser???

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 09-12-03 23:13

Jeg syntes nupo smager helt vildt godt.