/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Service manual til Amilo M-6100
Fra : AlfTheGreat
Vist : 221 gange
60 point
Dato : 04-09-03 13:35

Min køler i min bærbare computer larmer en del når den går i gang, og jeg vil derfor gerne skifte den. Jeg kan dog ikke umiddelbart "tage bunden" ud af maskinen, og savner derfor en service manual eller ligende til en Fujitsu-Siemens Amilo M-6100. Ligger en eller anden inde med en sådan eller har en et link til en sådan??????

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 11:56

Hej jeg tror ikke det er en god ide at udskifte køler. Sælg den køb en ny der ikke larmer. Det bliver du mest tilfris med.

Kommentar
Fra : AlfTheGreat

Dato : 15-09-03 12:40

Hey Wal - virkeligt godt råd der............................ NOT

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 13:05

OK DU KAN PRØVE AT SENDE EN MAIL IND TIL SIEMENS OG SPØRGE OM DU KAN KØBE EN MANUAL. ELLER SØRG PÅ NETTET OM DER IKKE ER EN DER KUNNE PRINTE NOGLE SIDER UND. SOM HAR SAMME MASKINE.

Kommentar
Fra : AlfTheGreat

Dato : 15-09-03 17:55

Hey Wal - Du er sku da dum & høre på............ Jeg troede at det var sådan nogle ting man kunne spørge efter HER!

Kommentar
Fra : pfromme

Dato : 02-03-04 22:20

Hallo the great
søg på google efter amilo m-6100 manual og gå ind på fujitsu siemens computers security notebook amilo documentation der er alt hvad du ønsker
hilsen pfromme