/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad gør man, hvis ?
Fra : ibasa
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 03-09-03 19:55

Måske en lille opfølger på den panik der er ved at opstå her:

Hvad gør man hvis snyd opdages eller formodes at være opdaget ? Ingenting, lad dem dog snyde, hvis de synes at det er vejen frem.

Hvad gør man hvis der stilles useriøse, sjofle og obskure spørgsmål ? Ingenting. Så dør det nok ud af sig selv.

Når der er gået en tid så er vi nok kun seriøse brugere tilbage. Er det her skitserede en brugbar metode ? Hvad synes I?

Sren i Rskilde

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 03-09-03 20:15

Hej Søren
Jeg syntes bestemt ikke at man bare skal ignorerer snyd med point
Det er sku da ikke fair over for de bruger,der gør et godt stykke arbejde,med at hjælpe,og dermed få fair point for dette
Skal den ærlige bruger virkelig se sig overhalet af point fra en der snyder??
Og dermed måske vinde månedens præmie.
Nej opdager man snyd
Så send Kandu en hurtig e-mail
Så skal de nok tage affærer

Ved dit andet spørgsmål
” Hvad gør man hvis der stilles useriøse, sjofle og obskure spørgsmål ?”

Her skal man bare ignorer,og lade være med at skrive noget,til disse spørgsmål

Mvh
Og en forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 03-09-03 20:22

Hej Brian

Du har fuldstændigt ret i at det ikke er fair over for de personer der arbejder seriøst med at besvare spørgsmålene så godt som muligt. Men er det muligt at afsløre snydere med 100 % nøjagtighed ? Det andet er vel godt nok bare at ignorere.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-09-03 20:28

Jeg har ikke sat mig ind i pointsystemet og synes det er ret ligegyldigt.
At kunne bidrage med noget, betyder mere end et antal point.
Det interessante er jo den viden der findes her.
Sådan ser jeg på det.
m.v.h.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-09-03 20:36

Hej igen
Opdage snyd 100%

Når en kandubruger er så dum
At logge ind med et navn
Og underskrive,sig med et andet kandubrugernavn
Fordi man har glemt at logge ud med det første navn
Og denne kommentar så bliver accepteret

Så er man dummere end loven tillader.

Og det er på denne dumme måde,at meget af det snyd der forgår herinde
Bliver opdaget.

Men Kandu går i mange af disse sager,ikke ind og sletter brugeren
Men giver kun den der har snydt,en lille reminder
Og måske fjerner man nogle ganske få point fra vedkommende

Men selfølgelig skal man være 100% sikker
før man anmelder en for snyd

Brian

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 03-09-03 20:38

Hej Teil

Jeg selv personlig er også ligeglad med points, vel nok fordi jeg ikke ved så forfærdeligt meget, men der er nogen her, der ved meget, og svarer og vejleder meget og deres præmie for udvist flid og tålmodighed trækkes hver måned.
Princippet er vel her som i så meget andet, noget for noget. Det er her problemet med snyd kommer ind i billedet.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Pinnochio

Dato : 03-09-03 20:43

Jamen Godaften Brian....

En reminder og fjernelse af ganske få points!!! Hvor VED du egentlig det fra?????????

Den eneste forskel på dig og mig, er at jeg står ved SNYDERIET.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 03-09-03 20:44

God aften i stuen Hej Brian

Sådan som du skriver er det helt klart snyd. Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er det kandu.dk der skal skride kraftigere ind. Den er jeg med på.................

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-09-03 20:45

En metode til at undgå snyd, kunne være at nedsætte "loftet", så det er spørgsmålet der tæller og ikke held/snyd.
Men jeg må jo lige huske på de mange point jeg selv har fået, ved ind i mellem lidt held. Det gav jo også en præmie, så lige nu er det lidt svært at mene noget om det.
Men de fleste snydere kommer vist som regel ikke ret langt.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 03-09-03 20:47

Tak for svaret briani. Vi håber at vi alle her kan opføre os som VOKSNE menneske

Fortsat god aften

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 03-09-03 20:50

Emesen DDDDDDDaaaaaaaaaavvvvvvvvvsssssss

Hvad mener du med loftet ?

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-09-03 20:57

Til Pinnochio
Ikke fordi at jeg gider at svare dig
Efter jeg har fundet ud af.at du snyder med så et alvorlig indlæg,som denne
http://www.kandu.dk/dk/spg/21602
SKAM DIG

Du skriver
” En reminder og fjernelse af ganske få points!!! Hvor VED du egentlig det fra?????????”

fra flere e-mail som jeg har modtaget fra kandu af
når jeg har opdaget snyd herinde.
og jeg tror også du snart vil modtage en email fra dem
der er jeg helt sikker på.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-09-03 21:00

"Loftet" er de point der max kan sættes ind på et spørgsmål incl. forhøjelse.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 03-09-03 21:04

Hej Emesen

Nåååeee ja. Det var måske en vej at gå.

Sren i Rskilde og fortsat god aften