/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Betale på Kandu, for hastighed!
Fra : Patriar
Vist : 309 gange
10 point
Dato : 03-09-03 15:03

Jeg er mere end villig til at betale for at være herinde hvis det bare kunne gå lidt hurtigere med loadtiden.
Nogle gange må jeg simpelthen droppe at logge på.
Og jeg sidder ofte i lufthavnen på arbejdet der har en kanon god forbindelse.

Tag www.eksperten.dk som eksempel. Der går det altså hurtigt, og det gør det altid.
Hvad er det der går galt her?
For der er lige så mange brugere derinde som her.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-09-03 15:08

Ved det ikke, men det er kanon-ringe i tiden.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 20 point
Dato : 03-09-03 15:55

Det er serveren, der er for lille.
Eksperten har sikkert flere penge i ryggen, end kandu har.
Men også jeg giver gerne en skilling for at få sat loadtiden i vejret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 16:01

Hellesally har lige haft dette oppe at vende : http://kandu.dk/dk/spg/20983

Jeg mener kandu.dk bør være gratis. Den hjælp vi yder er betaling nok. Hurtigere server må være i kandu.dk's interesse, hvis brugere forlader sitet pga. for ringe hastighed.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 03-09-03 16:19

DEN er meget langsom, og det er da rigtigt at det er irreterende, det hjalp kun kortvarigt ved juletid sidste år hvor det pludselig gik rigtig stærkt, men så syntes jeg det er gået ned af bakke igen.

I dag var Kandu helt nede hele formiddagen, og de skriver aldrig om hvad problemerne eventuelt er, det syntes jeg da godt de kan, for det er ligesom lidt nemmere at acceptere det når bare man får lidt forklaring.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 16:25

Rigtig nok hvad bantam skriver. Man kunne godt en gang imellem bruge lidt mere respons fra kandu.dk's side. På den anden side; jeg kender intet til deres resourcer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-03 16:58

Jeg vil nu hellere give et bidrag til at få "snyderne" smidt ud. De huserer jo ret meget på nuværende tidspunkt.

ans

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 03-09-03 17:45

I har min fulde støtte til at finde på noget, så det kan gå hurtigere.
Jeg er selv koblet op med KabelModem 512 Mb. Lige nu er det specielt slemt.
Jeg logger af nu, da jeg ikke har temperament til de lange ventetider.

Frank

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-09-03 19:05

Det er stadig slemt med 1024Mb. Jeg gider simpelt hen ikke mere. Det tager en halv dag at komme ind nu. Det værste synes jeg er at Kandu aldrig skriver noget om det. De er usynlige og passive. mvh als

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-09-03 19:07

NB! Der gik næsten 5 minutter fra jeg sendte indlægget til jer var tilbage på siden. Godnat siger jeg bare.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-09-03 21:45

I dag er det da også væsentligt værre end det ellers er, når det går langsomt. Jeg gider i hvert fald ikke spilde så meget af mit liv på at vente på en side. Så alle de andre indlæg må enten vente eller blive slettet. Nu må vi jo se, hvor langsomt det går i morgen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 22:11

als -> Nu ta'r jeg en pause ufrivilligt, men jeg kan følge dig. Det er surt hvis 'daglige' brugere må sige farvel pga. en flaskehals. Det må dog suverænt være kandu.dk, der må erlægge udgiften til at gøre det bedre, synes jeg. Vi bruger da rigeligt tid og energi nok; frivilligt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-03 22:25

>molokyle

Vi gør det frivilligt, får ingen penge for det, derfor kan vi ikke klage. Vær glad for at du kan være her på kandu.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-03 22:28

ans -> Dét er sgu dét jeg mener; ingen grund til klage ..eller betaling!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 03-09-03 23:37

Det er ikke at jeg ikke er mere end tilfreds. Det er jo en genial ide kandu.dk
Men faktum er at eksperten.dk ikke er langsom og kandu.dk er.
Man kan også være gratis profil på eksperten.dk, men samtidigt kan man også vælge at være betaler og støtte et godt forum.
Jeg syntes det er rart at lægge penge de rigtige steder i livet.
og Kandu.dk har da lært mig meget. det er bare ærgeligt at det skal gå så langsomt at man nogle gange ikke gider at vente.

Dillemaet ligger i at andre lige så store sites ikke er langsomme, og at man kan være på stort set gratis, eller betale stort set ingen ting for et ubeklageligt medlemsskab, der har en velfungerende loadtid, der er til at holde ud.

Hvis alle betalte 6 kr. om måneden enten via mbil tlf. eller netbank, eller på Giro, eller via dankort osv. ville det da ikke være for meget forlangt.
Godt nok lægger folk meget i det frivilligt, og holder det hele kørende. Men det er helt ærligt for længe man til tider skal vente.

Jeg har været på www.dating.dk i mange år. Det var gratis i starten, og lige pludseligt ud af den blå luft begyndte de at tage penge for det.
Der var mange der brokkede sig, og mange der ikke gad at være medlem længere.
Flere at de folk der var på top 10 listen skrev at nu ville de boykotte stedet og opfordrede andre til det også.
Ikke desto mindre betalte jeg det ekstremt lille beløb for et forum jeg fik så meget igen af, at det ikke betød noget, og lagde mærke til at de fleste andre også endte med at være ligeglade.
Tværtimod gjorde det blot sitet mere seriøst, lidt i stil med forskellen på Bkken og Tvoli. I Tivoli er der vagter der passer på at det hele kører som det skal og at alle hygger sig. Folk er der som regel kun for at have det sjovt. Spaderne gider ikke at betale for at ødelægge andres hverdag.
På Bakken kommer der alskens ravl og krat, og der er tit ballade, fordi alle og enhver kommer der uanset hensigten.
www.kandu.dk er hensigten at man vil være med i et forum, og lære nogle ting fra andre. Og lige nu hvor det er gratis er der mange spader der lægger indlæg ind som f.eks: "Hvornår får jeg noget fisse" osv. osv.
hvis de ikke kunne være med, eller havde begrænsede rettigheder som på www.dating.dk eller på www.eksperten.dk så ville det hele kunne gå lidt hurtugere, og www.kandu.dk ville have råd til en bedre udbyder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-03 23:46

>Patriar

Som 1 dags bruger er du meget hurtig i opfattelsen af kandu, næsten for hurtig.

Kommentar
Fra : als

Dato : 03-09-03 23:50

Hos Eksperten får man ikke øget hastighed for den betaling man nu engang betaler, men man slipper for reklamerne. Jeg har selv i mange år været med på Eksperten og det er altså mere behageligt når det ikke tager så lang tid at komme ind på siden.

Jeg er principielt mod betaling for at siden kan få en hurtigere server. Jeg har selv en hjemmeside som praktisk talt aldrig er nede, som er lynhurtig, hvor hotellet koster godt 100 kr. om året. Jeg har ikke så mange besøgende som Kandu, men alligevel et femcifret unikke besøgstal om dagen. Kandu skal skifte hotel og så er problemet løst, og det behøver ikke blive dyrere. Bare min mening.

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 03-09-03 23:52

Jeg indrømmer da at jeg har haft en anden profil i tidernes morgen. Men den vil jeg ikke kendes ved da jeg havde nogle indlæg om seksualitet, som jeg i dag forstår på et helt andet niveau og ikke vil stå inde for som spørger længere
Giver det ikke mening?
håber....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-03 09:12

Iorden Patriar. Folk der vedgår sig at have eller har haft flere profiler skal være velkommen under nyt 'pseudonym'. Så velkommen Patriar på kandu.dk

als -> ...igen vil jeg erklære mig enig.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 04-09-03 09:48

Tak for svaret Rellom.