/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Afholdelse af arrangement
Fra : thomasrosted
Vist : 305 gange
20 point
Dato : 02-09-03 21:19

Hej

Vi skal holde et arrangement for 10 gutter (midt i 20erne, som kender hinanden rigtig godt) som skal overgå alle tidligere. Det må ikke koste ret meget (op til 150 kr excl mad+drikke) og kan vare fra 13 til sent. Vi skal altså have en dag til at gå. Det må meget gerne være udfordrende såvel fysisk som psykisk, og får folk til at vise nye sider af sig selv. Hvad gør vi, for at det bliver for fedt?

Mvh
Kenneth og Thomas

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 02-09-03 23:16

- Minigolf. En klassiker

- Siamesisk fodbold:
- Antal deltagere: Mindst 12 - gerne flere...
- Det skal i bruge: En fodbold og en cykelslange pr. 2 spillere...
- Sådan spilles der: Spillet spilles på normal vis - lige bortset fra at spillerne på hvert hold sættes sammen 2 og 2 med en cykelslange.
- Cykelslangen sættes rund om maverne og skaber dermed en slags elastikkraft.

- Sumobrydning:
- Antal deltagere: 2 eller flere
- Det skal i bruge: En masse puder eller dyner. 2 lagen. Nogle bælter eller reb / snore. Evt. 2 cykelhjelme
- Sådan spilles der: Der spilles med 2 deltagere ad gangen.
De to spillere skal nu "polstres" med puder på maven, og et lagen uden på for at holde dem på kroppen. Bind reb / snor eller bælter rundt om lagenet for
at det fast.
Nu skal der afmærkes et lille område på cirka 3x3 meter.
Ved et klarsignal skal de spillere nu puffe til hinanden med maverne - og kun maverne. Den der får den anden udenfor ringen eller væltet, har vundet
runden. Man spiller ca. 5 runder.

/VMEK

Kommentar
Fra : alfer

Dato : 08-09-03 21:47

Hvad med et opgave/udfordrings løb med en blanding af TP spørgsmål og fysiske udfordringer, lidt rapelle og træklatring etc.

alfer

Kommentar
Fra : hpiil

Dato : 09-09-03 21:49

Hejsa

Jo vi havde forestillet os noget i den stil, men det er jo ikke så nemt selv at organisere og skaffe de nødvendige remedier til, og det vil naturligvis være alt for dyrt at få andre til det. Måske hvis i kan komme på noget lidt mindre ressourcekrævende end rapelling. Men ellers tak for de gode forslag.

Mvh,
Thomas