/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
RUNDLL.....
Fra : hms
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 02-09-03 18:27

Hej.
Nogen der kan hjælpe med hvorfor jeg får denne fejlmelding når jeg starter min PC op. Har XP

"Fejl under indlæsning af C:\windows\system32\msiefr40.dll"

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-03 21:34

Måske det her kan hjælpe? http://www.doxdesk.com/parasite/BrowserAid.html Kig under FeaturedResults Det ser ud til at du har eller har haft en parasit (et program der sniger sig ind under surfing).

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 02-09-03 21:44
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-09-03 21:51

Du kan også dawnloade Spybot - Search & Destroy 1.2 og køre denne,nede i bunden af siden>

http://www.safer-networking.org/index.php?lang=en&page=download

Manse9933

Kommentar
Fra : hubbi33

Dato : 02-09-03 21:53

Hej

Filen msiefr40.dll er tilsyneladende en komponent til et spyware program. Har du kørt en scanning med Ad-Adware o.l. fornyligt ?

Du skal fjerne opstartskommandoen fra registreringsdatabasen ved at klikke start-kør og skrive regedit. Tag en sikkerhedskopi af databasen inden du redigerer i den. Derefter søger du efter msiefr40.dll og sletter den/de nøgler som du finder. Efter en genstart skulle du gerne være fri for fejlen.

Du kan læse mere om hvordan du slipper for fejlmeldingen ved at redigere i registreringsdatabasen på følgende link:

http://miataru.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/69293.html

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-09-03 19:24

hms, hvis du stadig har den fejl vil jeg gerne rense din pc totalt for spyware, keyloggers osv. Jeg forlanger så bare at du følger MIN instruktion nøje. Gør du det får vi din pc helt clean. Men problemet er måske løst. Hvis ja så fordel lige dine points.

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 12-11-05 10:29

Tak for svaret Manse9933.