/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Stemmesamtale
Fra : hellesally
Vist : 560 gange
200 point
Dato : 02-09-03 15:27

Efter at have fået Tele2 som udbyder med 512-128,virker stemmesamtale ikke mere med Messenger 6.Har prøvet at reinstall,ringet til deres support(jazzmusik)og svar,vi yder ikke support på Messenger.Har jeg overset et flueben eller er der en anden løsning??
Venligst Helle

Kommentar
Fra : geu

Dato : 02-09-03 17:25

Det skal virke, har en ven der har Tele2. og det virker da der.

Accepteret svar
Fra : CiberAmigo

Modtaget 200 point
Dato : 02-09-03 22:46

Der skal ikke gøres noget for at stemmesamtaler virket, men hvis du bruger Firewall, kan det måske have en betydning.
Eller prøv "guiden lydjusteringer" i menuen funktioner.

MVH CiberAmigo

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 03-09-03 16:06

Efter angrebet af ormen ,havde jeg glemt firewall,virker nu
Mvh Helle

Godkendelse af svar
Fra : hellesally

Dato : 03-09-03 16:13

Tak for svaret CiberAmigo.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-12-03 16:06

hej hellesally:

har du prøvet skype. find den under www.skype.com der er udførlige anvisninger for opsætning
virkeligt godt og gratis produkt fin taleteknik etc. god jul

ib 2650

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 10-12-03 16:06

hej hellesally:

har du prøvet skype. find den under www.skype.com der er udførlige anvisninger for opsætning
virkeligt godt og gratis produkt fin taleteknik etc. god jul

ib 2650