/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
POP UPS
Fra : Steffenkaj
Vist : 256 gange
20 point
Dato : 02-09-03 13:58

Hej!

Jeg får, af en eller anden grund, en milliard pop ups i sekundet... Jeg har forsøgt, at installere et program der skulle stoppe dem, men det hjælp ikke særligt meget!

Har I nogen idéer?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-03 14:03

http://www.kandu.dk/dk/tip/4364 , der er det faktisk allerede klaret.

Søg på kandu på popup eller adware og få masser af hjælp

Kommentar
Fra : Haveredskab

Dato : 02-09-03 14:31

Jeg bruger mit adaware program til at scanne for pop ups.
Nu har jeg ikke længere nogen overhovedet.
Prøv det. Du vil blive overrasket over hvor mange ting der blive fundet.
online Dialere og installerede Money Trees og alt muligt lort.

Bare søg på google under adaware.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 02-09-03 15:19

hejsa
noget tyder på du ,som jeg var, er ramt af spyware
prøv at gå ind på
www.spywarefri.dk
og stil spørgsmålet i deres forum
eller hent det program de har liggende under værktøjer der hedder spybot. Det finder en del mere end adaware...........
Hjælper det ikke kun at køre spybot, så stil spørgsmålet i deres forum, så hjælper de med at få fjernet hvad der måtte ligge på din computer af grimme ting, via en logfil du sender dem.........
jeg har selv hentet meget hjælp derinde og du er velkommen til at læse mine indlæg (se efter navnet ymerdrys) der er meget hjælp at hente der

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-10-03 15:57

Hej Steffenkaj, du har fået et par gode svar. Gider du ikke acceptere et af dem, så spørgsmålet kan blive lukket?

Kommentar
Fra : Mussel

Dato : 14-01-04 10:47

Hej Steffen Kaj

Jeg har haft meget glæde af Spybot og Popup-stopper free edition du kan ret nemt finde dem via Google.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-02-04 12:17

???????

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 10:14

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag