/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Hvem kan lave et banner??
Fra : hundebol
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 01-09-03 21:10

Hey...

Jeg står og er ved at lave en hjemmeside, og skal bruge et topbanner (ligesom på www.juventuz.dk)
Banneret skal indeholde billeder at West Ham spillere og Klublogoet (logoet har jeg allerede) og det skal være 68pixels højt og 768 pixels bredt... lidt specielle mål... men det gør heller ik nogethvis det bliver lidt højere...

Hvis der en nogen der gider/vil/kan lave sådan et til mig - helt gratis - så sig til ...

mvh.
Hundebøl

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 01-09-03 21:39

Det kan da godt være - men har ikke tid i aften.
Kan du angive en side hvor man kan finde logo, samt nogle af de spillere du ønsker?
68 pixel i højden er kun ca. det halve af det du henviser til, hvad med en h på ca. 100 pixel.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 01-09-03 21:50

Det logo (str.) vil jo kun svare til det sorte "gitter" jeg har lagt på her: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/logo-1.jpg

Kommentar
Fra : akselsonne

Dato : 01-09-03 23:27

Det kan jeg godt, hvis du vil lave et logo til min dragefestival

se dem jeg har lavet: www.akselsonne.dk/reklamer/banner14.htm
og i denne weekend har jeg lavet denne animerede banner
www.akselsonne.dk/dragefestival

mvh
Aksel

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-03 13:51

Jeg har funde noget om WEST HAM og her er så et forsøg:
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/w-logo.jpg

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 02-09-03 17:43

Ser fandeme godt ud "lillemig"!! Kanon banner...
Hvis jeg må bruge det, så bliver jeg sku glad du.... skal selvfølgelig nok skrive på siden at det er dig der har lavet det og link til din hjemmeside, hvis du vil have det... :0)

takker

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 02-09-03 17:58

Jeg har ingen HP, det er bare fint hvis du kan bruge det!

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 02-09-03 18:19

okay... det er bare i orden så...
hvis jeg skal skrive dit navn og/eller email på så må du jo bare lige sende det til mig på mail:
hundebol@darum.dk

tak...

Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 03-09-03 17:43

Tak for svaret lillemig. nu jeg glad...

Kommentar
Fra : yorkshire

Dato : 27-11-03 21:57

Jeg er nybegynder, og har et par film, som jeg godt vil have overspillet fra harddisk til cd-rom. Problemet er bare, hvordan deler jeg filmen, og HVORDAN kan jeg overspille den til to eller flere cd-rom. Beskrivelsen skal være meget detaljeret, for ellers kan jeg ikke finde ud af det.
Tak for alle de gode råd, der er her på siden.
Mia

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 29-11-03 13:07

tror nok du er kommet lidt forkert i byen her Mia... måske sku du spørge under et andet emne - og opret så lige dit eget spørgsmål, for dette spørgsmål er lukket...!

Ikke ..??

:0)

//hundebøl