/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
studiebøger
Fra : majbritt05
Vist : 2119 gange
100 point
Dato : 01-09-03 18:30

Hej.

Jeg er en af de mange, som idag er startet på et nyt studie. OG som også skal have købt en hel del studiebøger.

Derfor vil jeg købe nogle af dem brugte, men hvor er det godt at købe dem igennem?

Jeg kender til siderne www.pensum.dk, www.bogbiz.dk, www.bogbazaren.dk

Er der flere?

På pensum.dk har jeg fundet de fleste af, de bøger jeg skal bruge nu. Men hvor sikkert er det at handle brugt på denne måde?

Kommentar
Fra : Thorbimse

Dato : 01-09-03 20:01

Hej

Jeg har købt de fleste af mine bøger i tyskland jeg er gået ned til flensborg og ind i en bog handel og de har så fået de bøger hjem til mig som de ikke havde til tysk tris det vil sige til tysk moms

MVH

Bimse

Accepteret svar
Fra : villum53

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-03 22:13

www.pensum.dk kan du sagtens bruge.

Har selv solgt via pensum.dk, men det er selvfølgelig op til hver enkelt sælger/køber om handlen går OK.
De har jo ikke en feature a la Ebay´s, så sælgere opbygger troværdighed via "feedback" status.

ellers er saxo.dk vist de billigste mht. nye bøger - de har mange studiebøger.

Villum

Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 14-09-03 17:31

Tak for svaret villum53.

Kommentar
Fra : mikk0077

Dato : 01-07-13 08:10

www.tysk-boghandel.dk sælger danske bøger med tysk moms. Har købt en del af mine bøger gennem dem og sparret en masse penge. Billig fragt kan de også hjælpe med...