/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP driver SIDEWINDER
Fra : vandahl
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 31-08-03 19:52

Har fundet det gamle joystick frem "sidewinder force feedback pro" men kan ikke få det til at virke under xp!
Har set at microsoft stopper med at lave nye drivere......SNYLTERE!
Sticken har jeg forbundet med usb converter (Fra gameport-stik).
Nogen der har en løsning.....(Man kan da ikke være den eneste med sådan en gammel svend)

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 31-08-03 21:37

Giv mig din e-mail så mailer jeg den til dig

Kommentar
Fra : vandahl

Dato : 31-08-03 22:38

Hvor har du den fra?
Kan du ikke sende et Link.....
Hvor meget fylder den, for den skal i det tilfælde kunne sendes til en ny oprettet hotmail. (Vil ikke ha' mail-adresse til at florere her på siden!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-03 23:24

Ka heller ikke få mit til at virke ordentligt under XP, Der er f.eks. ingen road feeling eller hva det nu hedder under Need for speed 5.

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 01-09-03 17:54

Jo det kan jeg godt.
Du/I skal gå ind på www.driverguide.com og tilmelde dig som bruger. Det er gratis.
De har over 100.000 drivers til forskellige hardware.

Kommentar
Fra : vandahl

Dato : 01-09-03 19:11

Det kan godt være at de har 100.000 drivere, men kunne ikke finde nogen brugbar?

Kommentar
Fra : vandahl

Dato : 01-09-03 22:45

Du er helt sikker på at det er til sidewinder force feedback pro?
du kan sende den til senddriver@yahoo.com.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-03 00:46

Har du via chipset på din computer Vandahl?