/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Mangler! Gode tips fra en regnskabs kynd~
Fra : Odense
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 31-08-03 12:28

Hej !
Jeg ønsker lidt hjælp til at sætte mit regnskab rigtig op, og gemmem gang for fejl man måske laver, eller måske kunne lave nemmer i daglige dagen!...

Har købt Stellar Office økonomiprogrammet (www.stellar.dk). Jeg er nået langt med det, men har dog lidt spørgsmål hist og her, før "moms afregning", "afsteming problemer med giro/kasse". Gode tips fra en regnskabs kyndig vil værer rigtig fint!... så hvis der er nogen som har lidt tjek på det og måske har tid til at hjælpe, for billige penge så ville det værer rigtig cool!

(Jeg bor i Odense C, og det er tøj salg/import)

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 50 point
Dato : 31-08-03 14:08

Du kan spørge mere specifikt her... stellar@quattro-it.dk

mvh
Jens

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 31-08-03 17:24

Hej Odense

Jeg driver "Leo Lund's Erhvervsbogføring" www.erhvervsbogforing.dk , bor i Fredericia men har stadig fuldtidsarbejde i Odense, dvs. er på hverdage i Odense.

Har ikke arbejdet med "Stellar", men bruger selv C5 og har arbejdet med adskillige programmer i tidens løb. Hvis du ønsker hjælp, så kan vi aftale at mødes ved dig, så du kan få lidt undervisning i bogholderi generelt og specifikt med de problemer du er løbet ind i.

Hvis du derefter finder ud af, at du har brug for løbende hjælp, så finder vi ud af det, ellers så er det også ok.

Første møde er gratis, derefter tager jeg kr. 295 pr. time - det er dyrere end nogle, men også billigere end mange andre.

Venlig hilsen

Leo Lund

www.erhvervsbogforing.dk

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 01-09-03 21:18

hej og tak for jers svar,,,

Jeg ser lige om der ikke er en Stella Office nørd tilstede så kan det værer jeg vil bruge jers tilbud

hvor har du fundt den email Jens ? og hvem svare på spørgsmå, er det gratis ?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 01-09-03 22:23

nørd ..tsk tsk - proff!! Jeg forhandler stellar, og bruger det selv - Også til noget tøj salg - og meget andet.
Som sagt bare spørg - hvis jeg kan hjælpe på minutter, og sådan er det oftest (har hjulpet med installation og drift af regnskabssystemer i 25år), så koster det ikke noget.
Måske kan vi endda lave forretning sammen på anden måde.

mvh
Jens

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 01-09-03 22:33

Når du bliver glad og tilfreds med dit Stellar, så vil du også fortælle andre om det, og du ved også hvem der sælger det og kan hjælpe... Så hvorfor skulle jeg ikke "købe" lidt goodwill hos dig? - Det er jo det jeg gør ved at hjælpe dig, ikke
Så enkelt er det.

mvh
Jens

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 02-09-03 17:16

hej ! jens det lyder godt
har du en Email, og hvor er du fra ?

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 02-09-03 17:17

hej ! jens det lyder godt
har du en Email, og hvor er du fra ?

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 01-02-04 12:30

Tak for svaret JensT.