/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
fjernsyn
Fra : mariusn
Vist : 431 gange
80 point
Dato : 30-08-03 17:30

JEg har lige købt et LG-widescreen fjernsyn. Er der nogen der har erfaring med mærket (det er ret nyt i DK)?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 80 point
Dato : 30-08-03 20:16

Hej mariusn

LG er nu ikke nyt i Danmark, muligvis inden for fjernsyn, men ikke inden for computertilbehør. Jeg selv har en 19" computermonitor som jeg er ekstremt glad for og den har jeg haft i ca 4 år. LG har desuden vundet flere priser for deres CD-rom brændere. Så Kvaliteten har ry for at være i top ! Tillykke med dit nye fjernsyn

mvh srhansen

Kommentar
Fra : tck

Dato : 07-09-03 11:13

Er der ikke en som kan fortælle mig hvem som forhandler LG fjernsyn i Danmark for jeg kan ikke finde nogen, så jeg er på nippet til smutte en tur til Tyskland

Kommentar
Fra : mariusn

Dato : 07-09-03 11:19

tck

Fona har LG

Godkendelse af svar
Fra : mariusn

Dato : 07-09-03 11:20

Tak for svaret srhansen.