/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Tilslut sony digital video kamera til mi~
Fra : Danishan
Vist : 332 gange
200 point
Dato : 30-08-03 13:30

Hvorfor kan jeg ikke install min sony digital video kamera til min pc... den siger "Windows kunne ikke finde en driver til denne enhed"
Hvad skal jeg gøre ??? jeg fik ikke nogen cd med da jeg købte den.. jeg har haft installet den før. Der brugte jeg ikke nogen cd men nu gider den ikke... H J Æ L P ! ! !
Jeg har en masse billed fra min sommer- ferie som jeg skal bruge...
så hvis der er en der ved noget kan i så ikke lige svare på mit spørgelsmål...
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-08-03 13:55

Hej Danishan

Hvad hedder dit kamera hekt præcist ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-08-03 13:55

hekt = helt

Kommentar
Fra : wal

Dato : 30-08-03 14:15

Gå ind under driver og lad windows opdater din driver til dit Camera.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-08-03 22:05

Hvis det bliver helt umuligt, så køb en kortlæser (ca.200kr.) så får du en driver til den og kan hente dine billeder på den måde.
Evt. gå til windows update og håbe at den så finder en driver til sony.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-08-03 22:07

hovsa det er jo en video - glem mit indlæg.
Emesen.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 30-08-03 23:48

Prøv at gå ind på www.sony.dk

Kommentar
Fra : Danishan

Dato : 01-09-03 18:24

Til Srhansen det hedder Digital 8 Handycam (DCR - TRV725E)

Kommentar
Fra : piet

Dato : 04-09-03 14:29

kig på denne adresse
her finder du driver

http://www.usb-drivers.com/drivers/52/52191.htm

mvh
piet

Kommentar
Fra : Danishan

Dato : 04-09-03 14:41

Piet:
Jeg kan sq ikke finde rundt i den side... kan du ikke sende den driver til mig via E-mail plz...
BladeMaster400@hotmail.com

Kommentar
Fra : piet

Dato : 04-09-03 18:42

Du skal registere dig på DriverGuide.com (det er gratis) linket findes på sidste kommentar
så søger du på Sony DCR TRV725E
der er 8 drivere som kan anvendes til sony digital 8 alt afhængig af styresystem
driveren som gælder for dem alle hedder TVR 330E

Piet

Kommentar
Fra : wal

Dato : 04-09-03 22:53

He prøv at sætte et bånd i dit camera. Stil på play. Start båndet,installerer driver eller lad windows finde den. genstart så windows, sluk og tænd dit camera. Nu skulle det virke.

Kommentar
Fra : bamse2202

Dato : 18-02-04 05:58

hej Danishan
gå ind på sony.dk der kan du hente driver og manualer under download

Kommentar
Fra : bamse2202

Dato : 18-02-04 06:01

glemte lige, først under support derefter download drivere