/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Hvor er du Als?
Fra : prosper
Vist : 268 gange
20 point
Dato : 29-08-03 15:45

Hej,Jeg vil meget gerne i kontakt med en medlem af denne forum. Specific kan jeg fortælle at det drejer sig om Als, som jeg ikke har hørt noget fra i langtid, og derfor vil jeg høre om muligheder til at kontakte Als direkte eller på andre måder. Er der nogen der ved hvordan/hvad jeg gøre det?
Faktisk ville jeg give mine 160 point som jeg ejer fortiden til en som kan hjælpe mig men så vil jeg have svært ved at overleve her på forum. Så det blir kun til de 20 ;)

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 29-08-03 16:17

Hej prosper,

Jeg kan se, at Als har været herinde idag og besvaret et spørgsmål. Så mon ikke han opdager dit spørgsmål snart og kan kontakete dig?
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-08-03 16:19

Meningen med dette forum er at det er anonymt at deltage. Als bestemmer selv om han vil fremlægge sin mailadresse her. Du kan jo alternativt fremlægge din, så Als kan kontakte dig (ifald Als vil).

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 29-08-03 16:33

> prosper

Jeg kan se du er alm.bruger.

Du kan jo tilmelde dig som superbruger, så får du flere point til at stille spgsm. for

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 29-08-03 16:36

Hej igen.
Jeg må gi` 3773 ret. Tror ikke du skal forvente privat kontaktoplysninger her inde fra.
Men hvis du klikker på min "profil" ude til venstre> redigere profil, kan du tilføje din e-mail adr.
Laurenzio

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-08-03 16:39

Jeg har prøvet at kontakte Als via et andet spørgsmål, så må vi se om Als er tilstede.
Emesen.

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-08-03 17:23

Hej prosper. Jeg vil meget gerne kontakte dig imorgen på samme måde som sidst
NB! Iaften skal vi til pigehåndbold. Ikast mod Larvik i vores lille hal bare 50 m ned ad vejen.

Kommentar
Fra : prosper

Dato : 30-08-03 15:25

Koooool, se der er du jo! ihh altsåå jeg har ledt og ledt efter dig, jeg troede at var holdt op med at komme her og måske troede du samme om mig. Men du kan jo læse dispensation spørgsmålene, og så se hvad jeg har haft gang i ;).

God kamp og vi tales ved ;)
hmm et spørsmål til nu skal jeg for første gang til at accepterer et svar her på forum, jeg kommer til at miste min 20 point :(((( men det er ikke det største problem, problemet er nu bare hvem har ret til de 20 point. så det er fair! Manner det sku svært!!!
Hilsen prosper

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 30-08-03 15:45

Der er ikke noget med at du mister point når du accepterer et svar.

I det øjeblik du stiller spørgsmålet trækkes pointene automatisk fra din pointbeholdning, uanset om du accepterer et svar eller lader det stå åbent.

Som jeg har skrevet tidligere så bliv superbruger så får du straks flere point (200 tror jeg nok), som du kan bruge , så du ikke løber tør, men ellers får du jo også point hver gang du logger ind ( 1 gang om dagen)

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-08-03 21:20

At blive superbruger = 200 point til at bruge på at stille spørgsmål.
En daglig logind = 20 point til at bruge på at stille spørgsmål.
Når nogen læser dit lukkede spørgsmål får du ca. 10% retur dog max 50% ialt pr. spørgsmål
Et ulukket spørgsmål vil stadig evt. modtage kommentarer i forsøg på at løse dit problem
Emesen.

Kommentar
Fra : als

Dato : 30-08-03 21:24

Jeg er enig med bantam og emesen. Det er en god idé at bliver superbruger.