/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
choker kabel
Fra : chapsen
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 29-08-03 14:47

jeg har lige købt en 17.5mm karbu som jeg skal have på min slider men jeg fik af vide man skulle købe et choker kabel til den så jeg tænkte om man ikke bare kunne bruge det gamle der sidder på

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 29-08-03 15:33

Hvis du forventer at få et svar bør du nok give lidt mere information om hvilken maskine der er tale om..
Men som et generalt svar vil jeg tro at man kan bruge det der gamle, idet man ofte kan det hvis ikke der er tale om en helt ny type karburator..

Mvh.
Birger

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-08-03 15:45

Birger100 > Han skriver jo at det er til hans Slider, hvad mere vil du vide ?

Chaapsen > sidder der manuelt choker kabel på din slider ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-08-03 19:09

Det er en Yamaha slider som findes med manuel choker eller auto choker.
Emesen.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 29-08-03 20:06

Eyvind > Jamen det skal vi jo lige vide !

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 31-08-03 22:01

ja der er manuel choker på den nu