/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
makker til å fiskeri
Fra : tom34
Vist : 578 gange
20 point
Dato : 28-08-03 17:28

Hej
jeg vil lige se om der er nogen der fisker i og omkring holtum å det kunne nu være lækert med en makker. jeg har ikke selv kørekort men er altid klar til at gi" noget til benzin. det skal ikke kun lige være holtun å der er jo så mange andre steder at ta"hen. jeg er medlem af ørredkluppen fremad i silkeborg
mvh Tom

Accepteret svar
Fra : buur

Modtaget 20 point
Dato : 01-09-03 22:14

hej, jeg fisker somme tider i holtom å er medlem af århus lystfiskerforrenning --alf.

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 01-09-03 23:04

Hejsa jeg er udlukket fluefisker men det jeg mener er at det var rart med makker, (det lyder næsten som om det er til en kontakt annonce). jeg har fisket en del i holtum her i sommers men det har ikke givet noget

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 06-09-03 23:32

Tak for svaret buur.

Kommentar
Fra : buur

Dato : 07-09-03 13:19

Det er muligt at du har et kontaktbehov, for JEG har ikke.

Kommentar
Fra : buur

Dato : 07-09-03 13:19

Det er muligt at du har et kontaktbehov, for JEG har ikke.

Kommentar
Fra : buur

Dato : 07-09-03 13:19

Det er muligt at du har et kontaktbehov, for JEG har ikke.

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 07-09-03 16:13

det har jeg nu heller ikke jeg har bare set at der er mange der finder ud af at fiske sammen på måde ved at skrive sammen på nettet.