/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ændre rækkefølgen af mapper i Microsoft ~
Fra : Bsk
Vist : 562 gange
30 point
Dato : 28-08-03 12:04

Hej

Er der nogen der ved, hvordan man kan ændre på rækkefølgen af mapperne i MS Outlook?

Jeg er interesseret i, at mapperne i visningen kan komme i samme rækkefølge, som jeg havde i Outlook Express.

Jeg er også interesseret i links til sider der berører dette emne!

Mvh
Bsk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-08-03 20:36

Windows 2000 office 2000
marker og stå i mine genveje>filer>mappe>ny mappe>skriv navnet>ok> den vil nu lægge sig under mine genveje
Og en eksisterende standardmappe>H-klik i gråt område>genvej i outlook panel> vælg en mappe eks. sendt>ok
Du kan nu bytte rundt på mapperne>marker og træk dem på plads
Emesen.