/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
multe fluer
Fra : tom34
Vist : 1841 gange
20 point
Dato : 27-08-03 15:51

hæjsa gruppe
jeg skal på multe jagt på lørdag men skal bruge et par gode multe fluer kan i hjælpe med det, og så tænker i med det samme at det burte han da selv vide men det gør han så ikke helt

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 30 point
Dato : 27-08-03 16:16

Hej Tom
Prøv at kigge på historien her http://www.fynfisker.dk/multe_holger.htm
Knæk og bræk...
Søren

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-08-03 16:25

du er dagens helt min ven jeg giver lige skræmen et knus

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 27-08-03 16:28

Tak for svaret CLAN.
det er længe siden man har set noget til dig her på lystfikeren
H Tom

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-08-03 16:45

Jeg sidder ellers på 61 m. vand (ude midt i Nordsøen... på arbejde)
Søren på jobbet
http://www.denerco.com/regnskab/Denerco-Oil-regnskab-2000.pdf

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-08-03 16:48

Du kan se lidt mere om platformen (den jeg er på) http://www.enscous.com/RigSpecification.asp?RigNum=70&Panel=&Section=

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-08-03 17:05

det må være et spændene job clan jeg har hørt det er mange timer i er igang hver dag . hvordan er vejret der for tiden, her blæser det helt vilt det har det gjort i to godt 3 dage og er blevet ligt koldere.
H Tom og hils

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-08-03 17:23

Tjek lige denne side : http://www.brakvand.dk/Fluefiskeri/multer.htm

<*){{{{>< /MOLOKYLE ><}}}}(*>

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-08-03 17:33

ok. jeg må igang ved fluestikket men det bliver ikke i aften jeg skal til et kaste kursus sammen med en god ven som arbejder i fish"n sport så det skal nok blive sjov

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-08-03 17:40

Hej Tom,

Jo vejret er ikke noget at skrive om. Lige nu ligger vi og venter på vejr. Søerne skal under 3 m. før vi kan flytte. Vi skal helst ned på 1,5 m. da vi skal over og ligge tæt på Nini Platformen og bore to nye brønde for DONG. Alt i alt så er vejret nok det samme herude, som "inde hos jer". Heldigvis har jeg mit eget kontor, men det er ikke meget, jeg har brugt min Air Condition i år
Rigtigt... 12 timer om dagen uanset dag, det være sig påske, pinse, jul eller nytår. Fordelen er den forholdsvis høje løn og antal uger fri. Lige nu arbejder vi 3 uger ude og ditto hjemme, der er dog en EU lov der snart skal træde i kraft for Nordsøen, hvor vi så skal arbejde 2 uger og ha' 3 fri... så det ser jeg frem til, men det bliver nok en MEGET frostklar decembernat med masser af myg.

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 27-08-03 23:25

til clan vi må da se om vi kan støde sammen en dag eller tag på en god" fiske tur ved de danske kyster, eller den har du vel nok set tit men det ku" da være sjovt især hvis vi fik molokyle med så kunne vi få ham til at stampe sandorm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-03 00:15

Ja, det kunne være overordentligt interessant at se jer to svinge fluekæppen med en sprællende sandorm for enden af 'domptør pisken'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 28-08-03 15:20

ja for pokker jeg kunne se det få mig selv det vil være et syn for guder, det vil ikke ta" lang tid før det stod i landes fiskeraviser. se de to de kan bare det der

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-03 18:29

._ /\
| |_ / \
|´>/ \
| |/ð \
| / \
|| \
||_ ....~~~~~<*{{><|~~~~~~~~~~~~~~~~~

<*){{{{>< /MOLOKYLE ><}}}}(*>