/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kazaa er langsom
Fra : kaad1
Vist : 388 gange
50 point
Dato : 26-08-03 19:09

Her i de sidste dage har mit kazaa lite været mega langsomt.... Der er mange users men de kører bare mega langsomt. Jeg har en god Stofanet forbindelse så jeg ved ikke hvad der er galt. Jeg har prøvet at re-install den.........

Kommentar
Fra : als

Dato : 26-08-03 19:14

Der er noget/nogen som æder din båndbredde. Har du scannet for spy. http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 27-08-03 17:39

Prøv at åbne Kazaa og så når Kazaa er helt igen så tryk på ALT + Ctrl + Del, prøv og se om der er blevet åbnet med Kazaa sammen! Hvis der så luk dem!
MVH
Axencrone

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 27-08-03 20:40

du skal IKKE gå ind på spywarefri.dk det gjorde jeg, og den slettede en fil der havde med spyware at gøre, og så kunne mit KaZaA ikke køre mere
så det...

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-08-03 21:57

gangster50>Undskyld men selvfølgelig gør Spywarefri's onlinescanner mod spyware det. DET SKAL EN SPYWARESCANNER FOR POKKER DA GØRE. Hvis du sletter spyware med spywarefri, med Adaware, med Spybot, med PestPatrol, med Aluria og med alle de andre, så kører KaZaa da ikke mere, klart hvor ... kan man være?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 22:42

http://www.igknighttec.com/Articles/Internet/kazaa.php
Smid en dummy dll i,det kan være at det kan forøge hastigheden,så skal
Kazaa ikke bruge så meget båndbredde til at spionere

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 22:44

ups, jeg overså at du havde LIGHT versionen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-08-03 22:50

jeg troede at du havde LIGHT versionen,jeg tror at jeg skal på hovedet i kanen.

Kommentar
Fra : als

Dato : 28-08-03 07:51

Undskyld hvis mit indlæg ovenfor lød lidt hård. Grunden var at jeg ikke kan lide at man anklager et program på en helt forkert baggrund. Det er sådan at når man bruger KaZaa så får man en del dårligdomme med i lasten. Fjerner man spywaren kører KaZaa ikke. ALLE spywarefjernere SKAL fjerne spywaren, men man bliver spurgt først, ligeså ved Spywarefri-scanneren. Man træffer selv valget. Vil man leve med spywaren eller vil man slette KaZaa. Der er så en række andre fildelingsprogrammer uden spy man kan bruge i stedet for KaZaa, eller som Manse9933 ganske rigtig siger lægge en dummy dll i programmet. Endnu engang: Undskyld mit grove sprog i ovennævnte kommentar.

Kommentar
Fra : Nexuz

Dato : 28-08-03 18:28

Der er mange gode ting der er sagt ... men ... Kazaa ... hvorfor ha' det lort?
Hvis du vil slippe for problemer som fx. popups eller at computeren blir sløv, så anskaf dig DC++!!!!!!!!!!!
Det eneste du skal er at share nogle GB, og så kører det ellers derud af!
Kazaa belaster, lissom så mange andre, ens computer så meget, så det er ikk' værd at ha'!
Hvis det lyder nogenlunde for dig, kan du bare sige til. Så skal jeg nok skrive en forklaring på opsættelsen. Det kræver at du min. skal share 5-10 GB!

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 28-08-03 21:31

Er det egentlig ikke farligt at bruge Kazaa i disse dage..Læste at Antipirat gruppen ville gå efter alle dem de kunne komme efter..

Kommentar
Fra : viask

Dato : 31-08-03 15:27

Hej-
Undskyld, men jeg har altså kørt spywarescanneren flere gange, og min kazaa light kører glimrende.