/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vacum
Fra : j_an
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 26-08-03 12:47

Er den efterhånden "lykkelige" ejer af en passola.
Men har et stort problem med det smarte vacumsystem.
Er med på det bruges for at bla. lukke for benzinen ved stop og til aut.choker.
Men det virker ikke rigtigt..når alle slanger er monteret starter den fint..men trækker meget ringe
Hvis alle slanger ( på nær benzin / tilgang ) er sat på, er den sværere at starte men tager til gengæld mange flere rpm.
Har forgæves spurgt om oversigt over hvorledes slangerne skal sidde....der er faktisk rigtig mange muligheder.
Har prøvet med anden karb. + vacum hus...

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 26-08-03 17:33

Her findes en bog over dyret. I brugt udgave.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2428638690&category=9945
Men prøv at ringe hertil 58 86 94 08 http://www.birgersbilligebilboeger.dk
Og hør om han har sådan en.
Haynes manuals til biler som jeg bruger plejer at være gode, ganske vist på engelsk men med masser af billeder.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : j_an

Dato : 26-08-03 19:15

Tak for svaret emesen.
Havde ledt flere gange også på e-bay, men du fandt den..tak

Kommentar
Fra : misserpels

Dato : 25-07-04 00:42

hey du, kan du så også hjælpe mig PLZ :D, kan du scanne? ellers kunne jeg også godt tænke mig at se hvor de skide slager skal sidde