/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Hvad er der galt?
Fra : nusnus
Vist : 582 gange
50 point
Dato : 25-08-03 21:15

Der er noget galt?

Hvis jeg går ind på denne side, kan jeg ikke se billederne, det eneste der vises, er kun store firkanter, med et rødt kryds indeni, oppe i venstre hjørne, og der kommer fejl på siden?

http://www.dk-yeoman.dk/fd/kumler/P-10.htm

Mon der er noget jeg mangler og skal have installeret?

Hilsen Charlotte

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-08-03 21:25

Noget tyder på at siden overskrider det tilladte på SOL
Andre sider kan ikke vises, Sol meddeler at siden er lukket.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-08-03 21:29

Jeg kan heller ikke se billedet.
Det ser ud som om "billedet" bare er et link
Emesen.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 25-08-03 22:31

Hej nusmus
Jeg kan heller ikke se billederne.Hvis man højreklikker på et af billederne og vælger egenskaber, kan man se linket til billedet. Indsætter man dette link i adressebaren, så får man forklaringen- de billeder siden henviser til eksisterer ikke mere.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 26-08-03 08:22

Eller også eksistere billederne bare ikke der, hvor webmasteren henviser til. Det kan ske eks. ved, at webmasteren kommer til at skrive forkert adresse, eller filnavn...

Det er ham/hende der skal rette fejlen. Der er altså ikke fejl på din pc'er

Moltov

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 26-08-03 08:43

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 26-08-03 08:43

Tak for svarene.

Nusnus

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 26-08-03 09:19

Jeg skynder mig lige at komme med en STOR UNDSKYLDNING fordi jeg har sat spørgsmålet et forkert sted.

Det skulle jo have været under slægtsforskning

Men..... til gengæld har jeg skrevet til webmasteren på siden og bedt ham om at rette de fejl der er, så vil der være mange de får glæde af siden.

Hilsen Nusnus