/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hoteller i Prag
Fra : hedemann1
Vist : 282 gange
90 point
Dato : 25-08-03 12:21

Hej,

er der nogen, der kender nogle gode hoteller i Prag, som ikke er alt for dyre (<30 Euro/nat/person). Er der mulighed for at booke via nettet?

Mvh. L

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 25-08-03 12:26

Det kan du såmænd godt gøre billigere, hvis du vil :
Her er en hotelliste med priser : http://www.andel3w.dk/antuser/danish/hotels/hotel002.htm

Mvh Erling

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 25-08-03 12:27

Her er der en god side du kan kigge på, der er et stort udvalg, og mange ting der er til stor nytte, denne side bruger vi meget, så det er barer om at komme i gang,håber i finder noget og så en god rejse.
http://www.andel3w.dk/prague/danish/default.htm
Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : hedemann1

Dato : 25-08-03 12:42

Erling og Hans,

foreløbig tak for kommentarerne - I anbefaler begge "andel3W". Dem har jeg været inde og kigge på, og er lidt betænkelig mht. aflevering af kreditkortnummer og underskrift. Har stillet et spørgsmål tidligere under overskriften "Andel2W Tourist Service" ang. dette, men har ikke rigtigt fået nogle brugbare svar... Er der nogen af Jer, der har erfaringer med betaling til Andel2W Tourist Service på denne måde?

Mvh. L