/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Midi med stopknap.
Fra : Monsen1234
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 24-08-03 18:11

Hej.
Jeg har en midi fil jeg gerne vil have på en side, men vil gerne have at man kan afbryde lyden med en stopknap hvis man ikke gider høre på musikken.
Altså et eller andet så man selv kan bestemme om man vil høre musikken el. ikke.
Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 24-08-03 19:02

se kildekoden her på dette link
http://www.hcma.dk/music.htm
Jeg har godt nok brugt mp3 men det kan lige så godt være midi eller wave.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-08-03 19:22

Hej catbody
Jeg har brugt denne kode med held før, men jeg kan kun få den til at virke med mp3 og ikke med midi, jeg har forsøgt flere gange, det vil bare ikke.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 25-08-03 01:11

jeg kan få den til at virke med mp3 + midi + wave
Hvis du ikke kan få midi til at virke, kan du så ikke konvertere til mp3, som jo også fylder meget mindre??

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 25-08-03 01:13

her er lige et link til en side hvor der er brugt "midi"
http://bluegrass.de/flatbush/aladdin2.htm (også min side)

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 25-08-03 09:58

Jeg tror der er noget andet galt, for på din side hvor spilleren skulle være er der ikke noget, andet ind en lille rød firkant en grøn cirkel og en blå trekant, og det er det samme der sker hver gang jeg prøver med midi men ikke med mp3

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 25-08-03 10:09

hvilken en af siderne var du inde på??

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 25-08-03 10:14

Jeg var inde på http://bluegrass.de/flatbush/aladdin2.htm jeg fandt også en kode her http://www.ritaolesen.dk/ (FrontPage) hun har også en afspiller og der kan jeg heller ikke se knappen

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-03 10:39

Rita har fået koden fra mig, og jeg har lige checket siden uden problemer.
Så jeg ved ikke hvad der er galt med din. Har du fået opdateret IE eller kører du med en gammel version??
prøv lige at skrive hele koden på din midi-fil her.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 26-08-03 10:50

er der nogle fremskridt????

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 03-09-03 17:09

Tak for svaret catbody.
Selv om jeg aldrig fandt ud af det, skal du alligevel have tak for hjælpen

Hej