/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Diablo mod til cs?
Fra : nokia3510
Vist : 373 gange
114 point
Dato : 23-08-03 22:57

Hej!
Jeg synes diablo mod til cs på f.eks. boomtown er noget af det fedeste!
Men jeg gad godt at ha det på min egen com når jeg spiller lan med kammeratet osv.!
Og nej... Jeg er ikke interersseret i warcraft3 ;)! jeg har ledt nettet i gennem men uden held!

vh Kasper (nakker alt på diablo server... næsten)

Kommentar
Fra : MageLord

Dato : 24-08-03 09:33

1) Jeg tror ikke at et internet sikkerheds forum er det rigtige sted at spørge!

2) Jeg har ikke været i stand til at finde det, men jeg kunne forestille mig at hvis det findes til download, kan du finde det på www.planethalflife.com
Der kan du også finde mange andre fede HL mods.

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 24-08-03 10:15

Ja jeg ved godt jeg kom til at stille det forkerte sted :( men opdagede jeg først bagefter og havde ikke flere point

Kommentar
Fra : NaTkU_XuRyZ

Dato : 31-08-03 19:36

jeg kan ikke finde d2 modsen :C er der ikke nogen som har fundet den der vil give en wep adr.?