/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia Sonic
Fra : qviim
Vist : 675 gange
50 point
Dato : 23-08-03 21:20

Jeg vil bare høre om de sonic plasticmærker der sidder på siden er limet fast eller hvad de er, og hvordan man får dem af?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-08-03 22:40

Du kan få dem af ved at bruge en varmeblæser/hårtørre så løsner de sig og du kan pille dem af, det er bare ganske normale klistermærker...

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 23-08-03 23:19

Klistermærker???? Det er hård plastic

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-08-03 23:26

Snakker du ikke om de mærker der sidder på siderne af din sonic ?

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 23-08-03 23:42
Kommentar
Fra : Jon

Dato : 24-08-03 08:36

Well, troede du snakkede om de store klistermærker der sidder på (ihvertfald GP'erne) fra standart...

Det der er sådan et plastik noget der sidder på, ikke ? Det kan være du kan få limen til at løsne sig med en varmeblæseR/føntørre!

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 24-08-03 09:08

okæææ.. det vil jeg prøve og hvis det virker så er der point til dig...

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 24-08-03 12:50

Yepper det er bare en føntørre, men det tager FUCKING LANG TID så kan bedre anbefale en varmepistol.

vH

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 24-08-03 20:45

og den koster?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 24-08-03 21:06

du skal passe på med en varmepistol for den kan ødelægge lakken hvis den bliver holdt stille for længe!

den koster ikke vildt meget, du kan få den i alle byggemarkeder!

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 27-08-03 07:55

Varme pistolen vil ikke hjælpe, da det lille "mærke" er en del af skjoldet. Det sidder fast oven på!
Og det er MEGET nemt at ødelægge lakken ja! ...

Kommentar
Fra : southpole.dk

Dato : 27-08-03 07:56

Wups, IKKE sidder fast oven på, skulle der stå!

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 27-08-03 08:12

hey pille skærmen a bag på for så kommer den til at se fræk ude tror mig jeg har selv en sonic men den er på værsted og få skift krumtap for den gamle knække ned tur men det sker nyd livet

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-08-03 15:21

nokiafri > right! Det ser pisse klamt ud uden skjolde på en sonic IMO...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-08-03 16:26

nokiafri > thomas har lige sagt at du mener bagskærmen, men det er jo ikke den der er problemet det er jo skjoldet....

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 29-09-03 20:28

Så har jeg fået mærkerne af og jeg brugte da bare min sweisserkniv eller hvad fanden det nu staves...

Så ingen point til nogen af jer:(