/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
TDC email
Fra : KaVAkandu
Vist : 420 gange
60 point
Dato : 23-08-03 15:37

Er jeg den eneste der har et problem med TDC email, når jeg er inde for at se mine mails og nogle mails er bredere end siden kan jeg ikke får det hele vist.
Jeg har prøvet alt også at spørge TDC, men intet har hjulpet det er både med Explorer 5 og 6.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

KaVA

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-03 15:59

Citat
Hvad med en jeg-hopper-af-her-smiley?
En smiley, der gør et hop - og så forsvinder.

Den havde jeg ellers kunne bruge for lidt siden.
Det ville nemlig være godt lige at kunne hoppe fra, hvis man er i gang med en dialog.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-03 16:01

undskyld den røg ind i et forkert spørgsmål.
Sorry sorry.
Emesen.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 28-08-03 13:36

Og du kan ikke flytte siden frem og tilbage??

Hjælper det heller ikke noget hvis du dobbeltklikker på dem, så de åbnes op i nyt vindue??

Kommentar
Fra : Wennerholm

Dato : 28-08-03 13:40

Nej, du v a r ikke den eneste. Da TDC lagde designet om, blev højre kant skåret af. Men nu kan du i bunden flytte siden, i hvert fald på freemail.

Mvh

Jørgen

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 28-08-03 14:43

Tak for jeres svar.

Det med at dobbeltklikke hjælper ikke og det er da rigtig at man kan flytte dem for neden, men det er jo ikke til hvis man har en der er støre end skærmen.

MvH. KaVA

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 28-08-03 14:57

Jeg har altid skulle dobbeltklikke hvis jeg ikke har kunnet se hele breden af mailen i ét vindue...
Og det vindue kan du jo forstørre op til fuld skærm...
Måske det er en mini-skærm (14") du har, for så tror jeg desvære du er nødt til at leve med et til du får en enden... ;-((

Hvad med at flytte dine vinduer lidt, eller er mailen måske også for stor til, at det vil hjælpe???

Accepteret svar
Fra : mikael.beck

Modtaget 60 point
Dato : 28-08-03 14:58

Prøv at:

Gå ind under "vis" vælg "tekststørrelse" og vælg "mindst".

mvh Mikael

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 28-08-03 15:14

Hej alle tre.

Det har ikke noget at gøre med et vindue, men med TDC, og det er en 19".

Det med tekststørelsen vidste jeg godt, men det hjælper ikke nok.

MvH. KaVA

Godkendelse af svar
Fra : KaVAkandu

Dato : 28-08-03 15:19

Tak for svaret mikael.beck.