/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
problemer med msn messenger v6.0
Fra : xtrain
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 23-08-03 13:18

hej...
jeg har problemer med at starte en audio samtale.når jeg logger på skriver den"Your computer, Internet provider, or network may not support audio conversations or video conferences".men hvis mine kam starte den audio samtale er det ingen problem det er kun mig der ik kan.jeg kan godt skrive og sende filer til dem...hvad kan jeg gøre..

jeg trår selv at det er noget med min firewall at gøre.jeg køre med norton internet security og msn har fået lov til at gøre hvad den vil men det hjælper ik..jeg har ik router ell noget kun min firewall..

mvh bo..

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 23-08-03 14:16

Havde samme problem da jeg havde WinXp dansk, så har jeg fået win Xp pro ENG, så er der ingen problemer. Selve msn`en er dansk, men styresystemet engelsk!!! Det er lidt spøjst..

Kunne heller ikke dele filer med andre osv, det kan jeg nu, så få fat i winXp pro ENG, så kører det hele

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 24-08-03 00:42

hej balli23..
jeg er nu rimlig glad for winxp home edition og har også tænkt mig at beholde det..desuden må der være en anden løsning.. men tak for rådet..
mvh bo..

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 18-09-03 11:38

Messenger syntes jeg er ret ustabil i mange henseender, men en anden måde at lave stemmesamtalen på er vha http://www.skype.com/
det er et program der kun beskæftiger sig med stemmesamtale og ikke tekstbeskeder, der er ingen problemer med firewall og lydkvaliteten er helt i top.

Held og lykke

Kristian