/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
begrænsninger på sfx
Fra : Sasper
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 22-08-03 19:25

Hej derude!!!

jeg ville bare gerne vide hvor mange begrænsninger der sidder på en Honda sfx, og hvor de sidder.
Da jeg købte den brugt var der pillet noget af, skiven tror jeg, men hvis i kunne fortælle mig hvor skiven sidder så kunne jeg jo lige tjekke efter om det er væk.

Hvis der er mere så bare fortæl hvor det sidder så bliver det fjernet med det samme.

Hilsen SASPER

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-08-03 19:59

Dette er hvad der sidder på en SFX:

1. = En skive i variator.
2. = En skål i variator.
3. = CDI begrænset til 7250 omdrejninger.

Skiven sidder i din variomatic, du kan finde flere billeder/guider af den på nettet!

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 22-08-03 20:14

kunne du fortælle mig hvor jeg kan finde disse billeder??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-08-03 20:34

Sorry, skulle jeg selvfølgeligt have lagt med, her er den:

http://www.scooterzone.dk/tuning/fjernskiven.html

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 22-08-03 20:45

der står da intet om skålen?? hvordan ser sådan en ud??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-08-03 10:40

Det er så vidt jeg husker en del af variomaticen, så du skal købe en ny variomatic før du kan få en anden i.... Men det giver vist ikke meget så det behøver du ikke bekymre dig om...

Kommentar
Fra : Sasper

Dato : 23-08-03 10:56

Tak....er der ellers noget jeg kan gøre her på stående fod, uden at jeg skal ud at købe noget??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 23-08-03 11:06

Næe ikke rigtigt...

Kommentar
Fra : Kasper_V

Dato : 04-03-04 20:21

Der sidder også en gummiring i luftfilteret, som gør at der ikke er særlig stor luftgennemstrømning

Kommentar
Fra : ahmed2859

Dato : 29-03-05 21:49

hej... skålen sidder hel bagerst i variatoren her er et billede... http://scootersite.1go.dk/tuning/tuning.htm ...håber du ku bruge det...

Kommentar
Fra : BoasGTR