/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lejlighed søges i Otterup på Fyn.
Fra : cappa
Vist : 1316 gange
40 point
Dato : 22-08-03 13:19

SØGES - SØGES - SØGES

Jeg er en ung mand som søger en lejlighed i Otterup. Er i fast arbejde i samme by, men bor pt. for langt væk i forhold til jobbet. Huslejen max. kr. 2800 alt incl.
Gerne med eget køkken og bad,

Mvh
Cappa

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-08-03 16:10

Hej cappa
Prøv at kigge på enne Google-søgning http://www.google.dk/search?q=Lejlighed+Otterup&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Ellers prøv at rette henvendelse til lokalavisen / ugeavisen i Otterup
Otterup Avis
Langelinie 1,
5450 Otterup
Tlf.: 64 82 19 25 Fax.: 64 82 31 64
E-mail: mail@otterupavis.dk

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 22-08-03 17:47

Som ovenstående kik i otterupavisen, men der er denne gang ingen udlejningslejligheder til nævnte pris og så alligevel måske denne:

Lejlighed udlejes - nyrenoveret lejlighed (nyt køkken og bad) udlejes i bredgade otterup. Tlf. 64 82 52 00 ?????

Eller hvad med et lile rækkehus på 29m til 198.000, hvilket giver en husleje på små 1.800:
http://www.estate-maeglerne.dk/PrivatBolig.jsp?sagsnr=293145&forretningsnr=104205

Kommentar
Fra : cappa

Dato : 24-08-03 17:29

Bolig søges , med køkken og bad - næsten alt har interesse.

mvh.
cappa

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 18-12-03 02:23

Hvis du vil bo i Otterup, så skal du være mere end heldig for at finde en bolig til den leje og m køkken og bad. Det er næsten lige så dyrt eller det samme som i Odense. Forbavsende mange søger bolig der. Ikke at det er et dårligt sted, absolut ikke.
Men der hænger mange sedler på tavlerne i div. supermarkeder i byen og folk søger i lokalavisen. Så hver opmærksom på om du er for kræsen. Der er andre der hurtig kan overtage hvis du er for længe om at bestemme dig.
Har boet der og var selv ekstremt heldig at finde en lejlighed til rimlig leje. Næsten alle jeg talte med boede dyre end jeg. Jeg betalte ca 3000,- per mnd for 55 kvm incl køkken/bad.
God jagt...
MVH Nosunshine