/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Off road mc
Fra : Track
Vist : 390 gange
200 point
Dato : 21-08-03 17:09

Jeg overvejer at købe en off road mc der hovedsagligt skal bruges til vinterkørsel og lidt sjov i grusgraven. Den må max. koste 10.000kr. Men jeg aner intet om off road og vil gerne have en der starter hver gang(næsten). Hvilket mærke/model skal jeg gå efter?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-08-03 17:14

Du får jo nok ikke meget MC som starter hver gang for 10.000 kr.

Kommentar
Fra : solbakken

Dato : 21-08-03 20:16

jeg har en yamaha yz 125 fra 87 enduro, den gav jeg 4500 SKR den start var gang, og jeg har ikke lavet noget ved den. det er bare med at finde en gode billige motor cykel. mit råd er at finde du finder en brugt enduro motor cross

Kommentar
Fra : solbakken

Dato : 21-08-03 20:16

jeg har en yamaha yz 125 fra 87 enduro, den gav jeg 4500 SKR den start var gang, og jeg har ikke lavet noget ved den. det er bare med at finde en gode billige motor cykel. mit råd er at finde du finder en brugt enduro motor cross