/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
VÆLG KATEGORI!!!!
Fra : beckski
Vist : 497 gange
1 point
Dato : 21-08-03 13:11

http://www.kandu.dk/dk/tip/4947

hvorfor ligger dette tip under slægtsforskning !!!!?????

opfordring!!!: vælg den korrekte kategori,

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-03 13:34

Jeg ved godt, at det er irriterende, når man abbonerer på bestemte kategorier, hvis der så kommer mails om andre spørgsmål. Men - tit og ofte er det nye og måske lidt uvidende brugere af Kandu's system, som er årsag til dette.
Emesen.

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 21-08-03 13:37

det var vist også bare rent brok!!! og en form for udluftning via min ventil ;)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-08-03 15:59

Ok - luft skal der til
Emesen.

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 26-08-03 18:51

beckski,

Blev - som rimelig ny - og tit hidsig - helt bange for, at det var møntet på mig. Jeg har op til FLERE gange, skrvet under forkert kategori.

Men, kan godt forstå dig *gg*

Fortsat god aften

Helle

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 26-08-03 18:52

Helle, er der noget vi kan gøre for at lette valget af kategori ??