/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Lejeloven: Hvronår må jeg fremleje min l~
Fra : carlemail
Vist : 535 gange
20 point
Dato : 21-08-03 12:40

Kære alle!

Jeg har meget brug for at vide hvornår jeg kan fremleje. Jeg bor i en 2 vær nørrebro i en leje lejlighed.

Er der en fælles lov for alle leje lejligheder, eller er det udlejeren der bestemmer hvornår jeg må?

Hjælp!!

På forhånd tak
- Carl Email

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-08-03 12:49

Dels skal du have boet i lejligheden i min. 2 år

Derudover kan der være bestemmelser i foreningen eller ejendommen du bor i som gør at du skal kunne dokumentere et behov for at udleje den, det kan være på grund af jobmassig udstationering eller andet, men det er under alle omstædnigheder noget den enkelte ejendom kan have forskellige regler omkring

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 21-08-03 13:31

Hejsa

Prøv og kigge her : http://www.familieadvokaten.dk/Lovsamling/Lejeloven.html
Du kan også gratis stille spørgsmål...

Du kan også prøve og kigge her : http://dklf.dk/

Håber det kan bruges

Qnuz fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : blue_iz

Dato : 22-08-03 13:19
Kommentar
Fra : Telethomse

Dato : 21-05-04 14:27

reglerne om fremleje fremgår af lejeloven.