/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Revisor søges!
Fra : Haveredskab
Vist : 568 gange
50 point
Dato : 21-08-03 12:13

Jeg driver en lille virksomhed, og søger derfor en revisor.
Det jeg havde i tankerne var at jeg bare afleverer alle mine papirer i en kasse, og at alt så bliver ordnet.

Er der nogen der er interesseret i det?

M

Kommentar
Fra : arvig

Dato : 21-08-03 12:33

Vi har mulighed for at føre dit bogholderi, og også for at anvise en registreret revisor, som kontrollerer vort arbejde, og som er velrommeret hos skattevæsenet.
Du vil således være velgarderet med 2 instanser til at ordne dit bogholderi.
Ring til mig på 51887577, og hør nærmere.

venlig hilsen
arvig

Kommentar
Fra : Halfi

Dato : 21-08-03 12:38

Du er velkommen til at kigge på hjemmesiden for at finde ud af om det kunne være noget for dig.

www.akonto.dk

/halfi

Kommentar
Fra : simon100

Dato : 21-08-03 13:09

Må man spørge hvilken slags virksomhed og hvor den ligger henne i landet?

Kan meget mulig være interesseret i at føre dit bogholderi! Er dog ikke registreret eller autoriseret revisor - men har erfaring

Hilsen
Simon100

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 21-08-03 13:32

Jeg er indehaver af Leo Lund's Erhvervsbogføring, som du kan læse mere om på www.erhvervsbogforing.dk.

Kort fortalt, jeg udføre det bogholderiarbejde som folk ikke selv vil eller kan udføre. Dvs. hvis du blot vil aflevere en gang imellem i en kasse, så er det fint med mig.

Fast timeløn: 295,00 plus eventuel kørsel. Jeg kommer i hele trekants-området og over til Odense.

Ved mindre virksomheder udarbejder jeg ligeledes regnskabet og selvangivelsen (jeg er uddannet på revisionskontor), ved virksomheder hvor jeg vurdere der kan være skattemæssige forhold som jeg ikke er uptodate med, så henviser jeg til en revisor.

Hvis du bor langt væk, så kan vi klare det ved at du løbende sender bilagene til mig, hvorefter jeg sender balancer m.m. til dig (evt. pr. e-mail), hvorefter du efter behov (typisk en gang årligt) får bilagene retur pænt sat i system i ringbind.

Hilsen
Leo Lund Pedersen
mobil 28 19 82 88 (da jeg stadig har fuldtidsarbejde, så bliver den først tændt klokken 17.00).

Accepteret svar
Fra : Busken

Modtaget 50 point
Dato : 22-08-03 10:35

Hej Haveredskab

Jeg har set dit andet spørgsmål, hvor du frygter at blive snydt og det forstår jeg godt.

Vi har et lille firma (vi er begge registrede revisorer - mand og kone) og det har vi haft siden 1979. Vi har mange tilfredse kunder af den type, der afleverer i en papkasse, hvorefter vi laver det hele - sådan at kunder ender op med et færdigt skatteregnskab og selvangivelse - underskrevet af registreret revisor.

Vi ligger forholdsvis lavt i pris, og er kendt for at være ærlige og hæderlige og have et meget personligt forhold til vore kunder.

De fleste af vores kunder bor på Sjælland, men vi har også kunder, hvor alt klares via post/telefon - en papkasse kan godt blive til en pakke

Hvis du er interesseret kan du ringe på mobilnummer 20115540.

Du må undskylde, jeg ikke umiddelbart vil bryde anonymiteten.

Men det ser da ellers ud til, at vi kunne være kompatible (Busk/Haveredskab) ............

Godkendelse af svar
Fra : Haveredskab

Dato : 25-08-03 08:52

Tak for svaret Busken.