/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
shaman eller indianer dans????Hvorhenne?
Fra : Haveredskab
Vist : 1047 gange
50 point
Dato : 19-08-03 23:36

Er der en der ved hvor man kan "gå til" (frekventere) noget ala´ indianer eller shaman dans, eller andet der er i samme dur.
Jeg mistænker det kraftigt for at være vejen for mig til at slappe af og ryste mig løs.

M

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 19-08-03 23:50

Ja jeg kender een som ved en del om emnet, desværre er hun på ferie i øjeblikket, så jeg kan ikke spørge hende. Hvis du ikke får andre henvendelser så prøv at spørge igen om en uge, så er hun tilbage.

mvh ole

Kommentar
Fra : Haveredskab

Dato : 20-08-03 00:06

Ok, tak Ole.
Jeg vender tilbage hvis det er

Kommentar
Fra : Dr.Mark

Dato : 20-08-03 06:53

Hej M

Jeg har arbejdet en del med spirituelle emner og shamanisme men alle mine kontakter er i USA, jeg kender ikke nogen herhjemme. Det store navn indenfor shamanisme er Michael Harner med bogen Way of the Shaman men han har trukket sig tilbage nu. Iøvrigt er det ikke noget man kan læse sig til det skal opleves.

Jeg er psykoterapeut og læge og kunne godt tænke mig at starte en gruppe op hvis vi kan få nok deltagere. Hvis du sender mig en email på info@hypnosedoktor.dk skal jeg holde dig opdateret på det. Der er også et forum på min hjemmeside www.hypnosedoktor.dk hvor du kunne efterlyse andre interesserede.
Dr.Mark

Accepteret svar
Fra : Dr.Mark

Modtaget 50 point
Dato : 20-08-03 08:53

Hej igen

Jeg kiggede lige på nettet. Der er noget der hedder http://www.shaman-center.dk/ og de ser ud til de er uddannet på The Foundation for Shamanic Studies i USA . De har kurser kørende du kan jo kontakte dem.
Mvh
Mark

Godkendelse af svar
Fra : Haveredskab

Dato : 20-08-03 13:41

Tak for svaret Dr.Mark. Det tjekker jeg lige..

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 03-04-05 12:30

Hej M
Prøv at søg ordet shamanisme eller shaman i Google, for det du søger er en trommerejse som er en del af en shamanen's arbejde
Hilsen Shamanen.