/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kazaa light?
Fra : DakMet
Vist : 373 gange
10 point
Dato : 19-08-03 21:56

Hvor på nettet kan jeg finde et andet udgave af Kazaa, som fylder mindre end det originale Kazaa?

Som sagt hedder det Kazaa Light, men hvor kan jeg finde det?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 19-08-03 22:02

http://www.kazaalite.tk/

men husk nu reglerne omkring brugen af dette program ;)

mvh Niels

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 19-08-03 22:06

Jeg tror du mener programmet "Kazaa Lite" og ikke Kazaa Light

Du kan gå ind på http://www.kazaalite.com , men den er vist nede nu, men kommer sikkert til at virke igen snart.

Gør dig lige opmærksom på at det er ikke lovligt!!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-08-03 22:25

Ikke for at blande mig i hvad du gør, men "lyt" lige til balli23's" kommentar.

"Gør dig lige opmærksom på at det er ikke lovligt!!!"

Pas på:

http://www.antipiratgruppen.dk/

uden, at jeg på nogen måde vil løfte nogen pegefinger, for det rager ikke mig hvad du gør. Jeg har selv brugt den, men "tør/har ikke lyst mere" ikke mere.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : boye

Dato : 19-08-03 22:52

Hvad er det for dommedags profetier at komme med!!! Kazaa og lign,er absolut ikke ulovlige.Lad dog voksne mennesker selv afgøre hvad de vil gøre med indholdet.
Boye

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 19-08-03 22:57

Boye
Du har min fulde støtte,der er folk der bruger Kazaa og så er der dem der ikke vil indrømme det
Mvh Ole

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 19-08-03 22:59

Boye
Du har min fulde støtte,der er folk der bruger Kazaa og så er der dem der ikke vil indrømme det,alle kender Kazaa men ingen bruger det.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-08-03 00:55

Den "rigtige" spywarefri version af kazza lite finder du her:
http://www.k-lite.tk/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : tkmbh

Dato : 20-08-03 08:03

Ja det er IKKE ulovligt at bruge KaZaA. Det er et fildelingsprogram. At det bliver brugt til at dele ulovlige filer er en anden side af sagen.
Jeg bruger det selv til at finde billeder til hjemmesider. Der er mange fede billeder af biler.
Der er også meget god demo -software som også er lovligt at downloade.

TK.

Kommentar
Fra : fluffydenudkogte

Dato : 22-08-03 09:56

Kazaa er dybt forældet!!!!! Alle der bruger det er for langt bagefter!!!!!!!!!
Skal man have et godt (og sikkert) program skal man have fat i DC++, der går ud og søger på public-hubs.....eneste minus er at man mange steder skal dele mindst 10Gb...
Men man kan saktens finde hubs der har 1Gb minimum (fandt et enkelt sted der forlanger 250Gb Min.)......det er nemt at finde og er gratis!!!!!!! Prøv at skrive DCplusplus i google...og du er igang!!!!!!!!Held og lykke!!!!!!!
P.S. lige et eksempel: søgte på beatles og fandt over 12000 filer!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 12-01-04 11:25

Kazaa har lagt sag an mod Kazaa Lite K++, så Kazaa Lite K++ kan ikke downloades fra den officielle hjemmeside mere... Men søg på Google.dk på "Kazaa lite k++"+"download" så skal du nok finde det et eller andet sted...

I stedet for DC++, så brug E-mule... Der er du ikke tvunget til at share xx GB.... Her kan du via hjemmesider finde det du skal bruge. F.eks. www.eselfilme.de eller www.sharereactor.com

(Jeg skal gøre opmærksom på at det er ulovligt at downloade copyrighted materiale. Jeg fraråder derfor at du gør dette og og fralægger mig ethvert ansvar)

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 12-01-04 18:51

Luk du bare spgm

Kommentar
Fra : Richard_Kruse

Dato : 23-05-04 00:39

eller osse kan du downloade det normale kazaa og derfra downloade lite versionen det er en sikker måde:D