/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda Amigo
Fra : Orsted_banden
Vist : 1580 gange
130 point
Dato : 19-08-03 21:34

Nogen der ved om man kan tune en honda amigo? Og det er ikke den hvor motoren er i baghjulet, det er en fier takter. Jeg har taget plumpen ud og den går cirka 35 km/t. Eller er der nogen der kender en side hvor der står noget om tuning til det lille vild dyr???

Kommentar
Fra : LeJardin

Dato : 20-08-03 01:07

www.protuna.dk er altid et godt sted at kigge håber du finder noget brugbart..
LeJardin

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 20-08-03 14:28

Der er de ikke noget til sådan en gammel en????

Kommentar
Fra : LeJardin

Dato : 20-08-03 23:22

øv, så ved jeg desværre ikke, hvor du skal kigge men go' jagt..
LeJardin