/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internetindstillinger
Fra : ole_thorsen
Vist : 747 gange
50 point
Dato : 19-08-03 11:03

Hej !
Indtil for ganske nylig kunne jeg i IE 6.0 under XP Pro under Funktioner-> Internetindstillinger "pille" ved de forskellige indstillingsmuligheder såsom startside, sikkerhed o.s.v.
Lige pludselig er jeg begyndt at få meddelelsen

Begrænsninger
Denne handling er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministrator

Systemadministrator: det er det, jeg er logget på som, og jeg kan godt komme ind ad "bagvejen", d.v.s. hvis jeg i Hjælp søger efter systemadministrator, og følger link'et derfra, så er der ingen problemer med at ændre indstillingerne.
Er der nogen, der har en go' forklaring, evt. et godt råd ?

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 19-08-03 11:09

En systemgendannelse kan måske hjælpe

Kommentar
Fra : x13

Dato : 19-08-03 11:16

hejsa
det du har gjort er en begræsning at dine muligheder på pc som alm.bruger så du må bruge systemgendannelse
for at få den tilbage igen og der efter kan du jo prøve igen men se efter hvad du ændre på
m.vh.
x13

Kommentar
Fra : ole_thorsen

Dato : 19-08-03 11:38

-> x13
Jeg har I K K E begrænset mine muligheder, da der på computeren kun er en administrator-konto, og en gæstekonto, som ikke er aktiveret.
Ellers tak for tippet

ole_thorsen

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 19-08-03 12:06

Vis du f.eks. har spyBotSD og spywareBlaster indstalleret, så har disse programmer en mulighed for at kunne blokere for at nogen ændre de indstillinger som du påpeger(det er der selvfølig også andre programmer der kan)kunne det ikke være at du har kommet til at sætte et flue ben i en sådan
sikkerheds funktion,i syBot er det under immunisering de to nederste bokse og
i spywareBlaster er det under Tools> misc.IE settings,det kan også være i
netframe eller et andet program som har den slaks funktioner.

Manse9933

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 19-08-03 13:49

hejsa.

Er du måske kommet til at aktivere, Klassifikationsfilter under Funktioner-Internetindstillinger-Indhold ?

Hvis ja, så prøv at deaktivere.

hilsen

Kvolsgaard

Godkendelse af svar
Fra : ole_thorsen

Dato : 19-08-03 16:26

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-08-03 16:29

selv tak