/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke sende mails efter opdat. af OE
Fra : grumme
Vist : 196 gange
100 point
Dato : 18-08-03 19:55

I sidste uge fik jeg opdateret OE til 6.0. Herefter kan jeg ikke sende mails, men godt modtage. Jeg har forsøgt at fjerne nogle filer (wab32.dll og wab32res.dll) og installere dem igen.

TDC hotline vil have mig til at afinstallere og geninstallere både OE og Windows, men det tror jeg ikke, at jeg kan finde ud af.

Er der nogle derude, der har nogle gode idéer?

Grumme

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 18-08-03 20:02

Hej

Du bør da lige undersøge om dine instillinger skulle have ændret sig på grund af din opgradering.
Prøv f.eks. at tjekke dine server indstillinger under din konti. Det kan jo være at serveren for udgående post har ændret sig og derfor ikke virker.

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 31-10-03 00:01

Klik start -> kør -> skriv REGEDIT
Find nøglen: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}

Ændre værdien IsInstalled fra 1 til 0
Genstart
Hent OE6 igen fra MS download center