/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson T610 vs Nokia 6610
Fra : Jimmi_S
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 18-08-03 16:15

Da jeg overvejer at købe en af disse telefoner vil jeg gerne vide om der er nogle har haft gode/dårlige oplevelser med dem. Kan den ene noget den anden ikke kan osv. ris/ros.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : benjabenja

Dato : 18-08-03 17:37

Hej jeg kender dem begge to Altså nokia 6610 er rigtig let og robust. mens jeg synes t610 virker lidt legetøjs agtigt men et stort plus til den er det digitale kamera så kan du tage billeder af vennerne og få det frem når en ringer.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 18-08-03 23:55

Hej. Køb en nokia 6610, der til kan du købe et løst camera og sætte til. Tænk på hvis du køber en mobiltelefon med indbygget camera og det går i stykker skal du undværer hele din telefon. Det skal du dog ikke hvis du har en med et løst camera.

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 19-08-03 09:42

Det skulle ikke være fordi at T610 har et kamera at jeg skulle købe den, jeg har nemlig et digital kamera i forvejen. Er der en der kan fortælle mig hvad de to telefoner kan i forhold til hinanden?

Kommentar
Fra : wal

Dato : 19-08-03 12:44

Hej jeg syntes de kan stort set det samme. Men jeg syntes at tastaturet på nokia 6610 er merer brugervenligt. Dog understøtter nokia 6610 ikke bluetooth.OK man skal jo også tænke på hvad skal man bruge sin mobil til.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-08-03 09:26

jeg har købt en 6610, og som alle andre nokia telefoner er den gået i stykker, og nu skal jeg undvære min telefon på ubestemt tid! jeg ville købe en t610

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-08-03 09:27

jeg har købt en 6610, og som alle andre nokia telefoner er den gået i stykker, og nu skal jeg undvære min telefon på ubestemt tid! jeg ville købe en t610

Kommentar
Fra : wal

Dato : 20-08-03 10:24

Ok en nokia kan også gå i stykker. Men da der kon er de to at vælge imellem ville jeg stadig vælge 6610. En t610 kan jo også gå i stykker. Alt teknik kan jo gå i stykker.

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 20-08-03 12:26

Selvfølelig kan alt gå i stykker.. Jeg ved at 6610 har radio hvad jeg synes er meget fedt og at den har højtaler så man kan bruge den håndfrit. Er der noget på t610 der kan opveje det? ud over kamera og bluetooth?

Kommentar
Fra : wal

Dato : 20-08-03 12:54

Hej tag dog en nokia 6610. Du har jo et digital camera, du må jo se i øjene at de legetøjs camera der sætter i mobiltelefoner er det barer pjat.Bland andet er der ingen blizt, udskrivning af billeder på printer er heller ikke god. Så undvær cameraet, brug pengene til udstyr Fx. til ex, batteri taske billader osv.

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-03 12:07

Sammenligning af de to telefoner findes her - http://www.esato.com/phones/index.php?phone=45&cp=74

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 06-09-03 14:42

Da jeg kunne finde svar på det hele på den side får du de 100 point.

Godkendelse af svar
Fra : Jimmi_S

Dato : 06-09-03 14:43

Tak for svaret evil_jew.